Gezocht: PORSCHE 911 (930) TURBO

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: PORSCHE 911 (930) TURBO

• Maker
    Discussie
  • Als iemand een 911 (930) Turbo weet staan, gelieve mij dan iets te laten weten.
    Liefst geen Amerikaan. Km stand beneden de 150.000 liefst.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Ik heb mij oog laten vallen op een 930 Turbo van 1984.
        Deze wagen bevind zich momenteel nog in Frankrijk maar is origineel een belgische
        wagen geweest. dwz dat deze nieuw verkocht is in Belgie maar met de tijd der jaren
        naar Frankrijk is verhuisd. Op het kenplaatje zie ik enkele optiecodes staan, ik zou nu
        graag willen weten waarvoor deze optiecodes staan:

C22 D27 220 261 327 533 577

Kan iemand mij helpen?

Op de site van Wolbert staat er dat ze binnenkort een zwarte 85′ 930 verwachten.

Deze staat al bijna 1j te koop. Geen idee wat er mis aan is. Ziet er wel het bezoeken waard uit.

Ikzelf had (nu 6 jaar geleden) toevallig op mijn huidige 930 tegengekomen bij Willems in Olsene. Stond niet te koop, was daar gewoon op onderhoud. Telefoonnummer van eigenaar gevraagd en deal was zo goed als gesloten.

De 930 is idd redelijk zeldzaam op de 2ehandsmarkt. Als je er dan een mooie vind is die meestal US import. Geen probleem mee als je tevreden bent met iets minder power.

iets hogere kilometerstand; maar ze worden niet zo vaak aangeboden dus veel valt er niet te kiezen …
              klik hier voor meer detail

[quote=”Gette” post=141914][quote=”olivier76″ post=141776]Vandaag in Rosmalen stonden er albast 2 te koop, ne coupe en ne cabrio, [/quote]

Ja, en ze stonden zeer redelijk geprijsd :shock:[/quote]

En zijn de prijzen dan een geheim? 😛

[quote=”olivier76″ post=141776]Vandaag in Rosmalen stonden er albast 2 te koop, ne coupe en ne cabrio, [/quote]

Ja, en ze stonden zeer redelijk geprijsd 😯

blijkt dus bij OPC in Nederland te zijn . ..

Vandaag in Rosmalen stonden er albast 2 te koop, ne coupe en ne cabrio, ik dacht bij Wolbert in Nederland …
                      En op autoscout nederland ook 3 exemplaren

Hey,

Nee nog niets gevonden die mij aanstaat. En als ik dan iets vind dan is hij in een
                        mum van tijd verkocht. Is echt niet simpel om er eentje op de kop te kunnen tikken!!!!

Iets gevonden ondertussen? Uit interesse volg ik dit topic in ieder geval, ik ga in het voorjaar van 2014 allicht ook iets gelijkaardigs zoeken 😉

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.