Gezocht: Porsche 911 Cabrio Bouwjaar 1984-1986

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: Porsche 911 Cabrio Bouwjaar 1984-1986

• Maker
    Discussie
  • Het onderwerp vat eigenlijk alles samen. Ik ben op zoek naar een Porsche 911 Cabrio in goede staat van bouwjaar 1984, 1985 of 1986

Het gaat hier dus om de 911 Cabrio met 3.2L boxer motor.

Onder “goede staat” versta ik dat ik de eerste jaren geen grote restauratie werken moet uitvoeren. Indien dit vele jaren zouden zijn is dit natuurlijk ook cool :p

Ik heb er al een aantal zien staan waar ik mijn oog op heb laten vallen, maar ik heb er nog geen gevonden waar ook mijn vrouw dolenthousiast over is. Dit is geen must :p maar ik wil wel rekening met haar smaak houden.

Tjah verdere info’s wil ik steeds geven, moesten die nodig zijn. Dit is het eerste ‘Gezocht’ zoekertje dus weet ik niet goed wat je zoal moet posten

tx

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • voor zover we weten is hij alvast éénmaal overspoten, verder hebben we geen restauratiesporen gezien

Ik had ‘m ook al een tijdje zien staan. Prachtige wagen in ieder geval. Is die gerestaureerd?

Proficiat met de aankoop.

mooie auto
            welkom op het forum en bij de porschisten

De gele zetels zijn een optie die origineel is geleverd.

De keuring is in orde, car pass ook, het is louter administratief, van mijnen twege

Ik hoop met open kap naar huis te kunnen rijden, en liefst van al deze week nog. Ik zal dan wel een filmpje draaien en op youtube posten, de foto’s zullen dan ook nog wel volgen 🙂

Anoniem

Proficiat met de aankoop.
                Het geeft een goed gevoel als Wim zijn zegen geeft om de wagen te kopen .
                Persoonlijk moet ik wennen aan de gele zetels .Origineel zo geleverd ?
                Ben benieuwd naar je ervaringen met jetsetcars .Al dikwijls wagens zien staan maar iets hield me altijd tegen .Misschien een vooroordeel .
                Zie dat je schrijft gereserveerd ,wacht je nog op een keuring of is het louter administratief ?
                Hoop voor jou dat het een korte winter wordt zodat je snel je kap kan open leggen .

Prachtige wagen 😉
                  Proficiat ❗

Wim

Goed en rustig geslapen vannacht Jorg. 😉

Zijn inderdaad een paar kleine dingen die er nog aan gedaan moeten worden om hem helemaal af te maken.
                    Meeste afdek dopjes die weg zijn en wat rubbers.e.d.
                    Interieur is apart maar combineert wel mooi bij dat donkerblauwe, en als dat is gereinigd en gevoed is. 💡
                    Wat ik belangrijkste vond, dat de carrosserie op de bekende plekken nog niet heen was, en dat motor van eerste moment aansloeg, mooi draaide zonder te galopperen, en allerbelangrijkste geen olie walm/rook uit de uitlaat.
                    Dus als Jorg de dingen aanpakt die wij besproken hebben, zal hij een zeer fijne en mooie Porsche hebben. 8)

Bedankt voor de felicitaties.

Wim heeft hem grondig kunnen nakijken. We hebben er meer dan een uur mee bezig geweest. De garagist was ook behulpzaam. Toen we vroegen of de Porsche op de brug kon gezet worden kregen we een “No Problem, moete geen licht hebben?”.

Als hij niet zo behulpzaam had geweest, dan was ik zonder wagen terug gekomen.

Er zijn nog wat ditjes en datjes die in orde gebracht moeten worden, maar dat zijn allemaal kleinigheden.

Ik hoop in ieder geval volgend jaar een aantal keer mee met jullie op stap te gaan.

Ziet er een zeer leuke wagen uit .
                        En als Wim meegeweest is zal die wel OK zijn .
                        Van harte en weldra meerijden met uitstappen hé 😉

Gefeliciteerd, mooie cabrio 😉

Anoniem

Proficiat! Ziet er goed uit.

proficiat met je eerste Porsche, ik vind die gele zetels wel te gek. Laat ons gerust wat meer weten als hij er is 🙂
                              Ben ook al aan het rondkijken voor mijn eerste, maar er staan er precies meer te koop dan dat er rondrijden 😕

Hey iedereen,

Ik ben vandaag met Wim naar Luik gereden en ik heb daar de volgende Porsche gereserveerd, deze week hoop ik alles nog rond te krijgen

mijn allereerste P

Nochmaals ontzettend bedankt Wim!

😀

Wim
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.