Gezocht: Porsche 911 Cabrio Bouwjaar 1984-1986

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: Porsche 911 Cabrio Bouwjaar 1984-1986

• Maker
    Discussie
  • Het onderwerp vat eigenlijk alles samen. Ik ben op zoek naar een Porsche 911 Cabrio in goede staat van bouwjaar 1984, 1985 of 1986

Het gaat hier dus om de 911 Cabrio met 3.2L boxer motor.

Onder “goede staat” versta ik dat ik de eerste jaren geen grote restauratie werken moet uitvoeren. Indien dit vele jaren zouden zijn is dit natuurlijk ook cool :p

Ik heb er al een aantal zien staan waar ik mijn oog op heb laten vallen, maar ik heb er nog geen gevonden waar ook mijn vrouw dolenthousiast over is. Dit is geen must :p maar ik wil wel rekening met haar smaak houden.

Tjah verdere info’s wil ik steeds geven, moesten die nodig zijn. Dit is het eerste ‘Gezocht’ zoekertje dus weet ik niet goed wat je zoal moet posten

tx

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Hey Wim,

Merci voor de reminder :), heb in alle warrigheid intussen al twee pms gestuurd die je in princiepe kunt deleten 😀

Als je geintereseerd bent in de mijne mag je steeds kontakt opnemen .
        Groeten Jacques

Wim

😆

Hij moet nog wel zijn normaal onderhoud hebben hè, maar dat is ook pas over 17000 km. 😉

Wim, hij zei wel dat er ‘de eerste jaren’ geen werken aan nodig dienden te zijn… niet de ‘eerstkomende 30 jaar’… 😉

Wim

Anders eens naar de onze komen kijken, is onder voorbehoud te koop. 💡 😉

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.