GEZOCHT: Porsche 924 met automatische transmissie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT: Porsche 924 met automatische transmissie

• Maker
    Discussie
  • Ben op zoek naar een 924 met automaat in redelijke (rijdende) conditie in originele staat.

Er mag werk aan zijn, het bouwjaar, kleur en opties maken niet veel uit, zolang het een degelijke rijdende wagen met automaat in volledig originele staat betreft.

Indien een degelijke wagen voor een correcte prijs beslis ik meteen en betaal cash!

PC_Troubles@pandora.be of 0498166460

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • This can be a substantial bundle for the do-it-yourself woodworker who likes to maintain active by undertaking items. This technique stands out because the MyShedPlans Woodwork Package deal and it truly is filled up with a great deal of plans.

You’ll find an enormous variety of options which are effortless for almost any skilled to utilize.

Should you like wooden working, you will have more than 12,000 options and models from clock housings to stables. In order to build your own personal shed to retailer products, there are lots of ideas, that you simply could set along with your family more than a weekend. You may also have got a list of materials you will want. You will be going to know every little thing that you just want and do not need on your woodworking challenge.

You are likely to have a great deal of thorough instructions for woodworking assignments and property enhancement projects. You’ll have an uncomplicated time constructing your 1st shed.

Just how many men and women would like to own a backyard shed in their backyard to place their goods in? However they simply cannot see paying the cash that it fees to get a single currently created.

8×10 shed plans
      how to build a shed step by step
      garage sheds
      saltbox shed plans free
      how to build a barn
      build your own shed
      16×24 shed plans
      tool sheds
      colonial shed plans
      free plans for a shed

how to build a garbage shed
      how to build a tuff shed
      how to build a steel shed
      how to build a work shed
      how to build a brick shed
      how to build a shed floor
      how to build a pole shed
      how to build a shed from pallets
      how to build a shed video
      how to build a shed door

Ziet er zeer goed uit .
        Veel plezier ermee .

Bouwjaar 1980 2000cc met automaat, 107000km met onderhoudsboek, sportstuur, originele porsche blauwpunkt radio (zit er nog in :-)) and thats it…volledig origineel en niet verprutst.

Proficiat met de aankoop, en ziet er op de foto’s een zeer mooie wagen uit 8) . Heb je nog wat meer data over de wagen (bouwjaar, km-stand, opties, ….)?

@911- lover Juist, die in leopoldsburg/balen had ik gezien, weet niet hoe ik op tessenderlo kom.? My bad. Die witte staat nog steeds op kapaza.Restauratie waardig als ie zen prijs laat zakken.

Hier heb je een paar fotos vd aankoop, zoals je kan zien, tis geen witte
              Bedankt voor de respons allemaal :respekt:

IMG_1232.JPG

IMG_1234.JPG

IMG_1238.JPG

IMG_1239.JPG

IMG_1243.JPG

Anoniem

[quote=”282282″ post=85851]@911-lover: Tesenderlo was dat, ben daar ook naar gaan kijken. [/quote]

Die ik bedoel staat wel degelijk in Balen hoor . Ik rijdt nooit door Tessenderlo als ik naar mijn werk rijdt 😉

Proficiat met de aankoop, vele veilige probleemloze kilometers toegewenst!

@911-lover: Tesenderlo was dat, ben daar ook naar gaan kijken. Was idd terug gespoten maar stond zo mat als iets, met bruin stoelen van ne 944. Auto had de gekende elektriciteitsproblemen en werd door de eigenaar terug bekabeld op een ludieke manier. Transmissie stond zeiknat…was voor mij geen flikker waard.

Die van balen staat echt super, volledig origineel, nooit aan gekloot, altijd mooi bij porsche op onderhoud geweest en heeft de laatste 10jaar niet te veel rondgereden en altijd binnen gestaan.
                      Paar mankementjes: schakelaartje binnenverlichting chauffeurskant hapert en klokje vd middenconsole is stuk.

Voor de rest doet ie het heel goed, ok, het rijdt als een wagen van 30jaar oud, maar ligt perfect op de baan, motor tikt als een naaimachine en staat kurkdroog.
                      Schakeld zoetjes. Ben er ondertussen al 3 dagen mee naar het werk gereden en hoe meer hij bolt hoe beter hij begint aan te voelen. :-))

Ik heb die witte automaat voor die bij de bussenman staat in Balen op de baan van Leopoldsburg naar Lommel .
                        Btw : ook vandaag stond die er weer .

En, wat zijn de ervaringen met de 924?

Denk idd dat je een andere voorhad. Sorry, de jouwe niet gezien, en zocht specifiek nen automaat voor de vriendein. Waar zit jij ergens misschien?

Vandaag stond de wagen weer op de vertrouwde plek in Balen met zijn oude platen erop .

Toch raar , want op Kapaza stond die al langer dan onze te koop ( onze sinds juli of augustus) en daar stond die aan 2500€ .
                                Die wagen is in 2007 herspoten geweest . Zag er idd nog proper uit en was ook hun dagelijkse ( rijdt er zelf elke dag voorbij , en stond er idd vandaag niet meer ) Voorspoiler en achterspoiler zijn niet zo mijn ding , maaar ieder zijn smaak .
                                Als je elke in B en NL gezien hebt , hoe komt dat je hier niet geweest bent 😉

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop, en veel rijgenot.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.