GEZOCHT: Porsche 924 met automatische transmissie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT: Porsche 924 met automatische transmissie

• Maker
    Discussie
  • Ben op zoek naar een 924 met automaat in redelijke (rijdende) conditie in originele staat.

Er mag werk aan zijn, het bouwjaar, kleur en opties maken niet veel uit, zolang het een degelijke rijdende wagen met automaat in volledig originele staat betreft.

Indien een degelijke wagen voor een correcte prijs beslis ik meteen en betaal cash!

PC_Troubles@pandora.be of 0498166460

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • [quote=”282282″ post=85575] Wordt men dagdagelijks vervoer.[/quote]Gefeliciteerd :thumbup:

911 lover, idd, ik vind 5000 ook veel voor deze wagen, maar het is wel de mooiste die ik tot hier toe te koop gezien heb, zowel in belgie als nederland.
        Deze stond te koop sinds 02/11 op 2e hands:

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-924-86883562.html?qq=porsche+924&pcpl=&pc_id=&afd=autos

Kerel wist echter goed wat ie had staan en is een medefreack, …denk dat ie de wagen van zen vrouw moest verkopen, stond daar een beetje vol ;-)Hij wou geen cent van zen prijs doen en ben uitijndelijk toch door de knieen gegaan…damn passion, lol

Heb die van balen gekocht. Idd, als je de prijzen bekijkt voor de wagens die in goede staat rondbollen niet zo abnormaal. Wordt men dagdagelijks vervoer…lol…als dat maar goedkomt 🙂

924 day driver 944 fun driver…ook een uit de hand gelopen hobby vrees ik 😉

Alvast bedankt voor de reacties

[quote=”282282″ post=85508]Ben idd ook gaan kijken naar die van Bale, prachtige wagen, volledig origineel en perfect in orde…alleen, hij wil er 5000 voor.[/quote]

5000 😯
            Waarom staat ze dan aan 2500 (terug) te koop ? ( vandaag nog zien staan)
            En al is 5000 niet te duur , je krijgt het er niet voor .
            Onze ( en diegene die ze gezien hebben moeten dat beamen ) was in zeer goede en originele onopgemaakte staat .
            Vraagprijs was 4500€ en ik moet zeggen dat ze na veel bekeken te zijn na 6 maanden weg is gegaan voor een bedrag dat beduidend minder was . Geen automaat maar handgeschakelde wat nog gewilder is dan een automaat voor dat type wagens .

DSCN3000-kl.JPG
              We hebben ook een 924 die iets meer gekost heeft dan de bodemprijzen die je hier en daar ziet.
              Maar onze auto is tip-top in orde. Buiten een nieuwe batterij zijn daar nog geen kosten aan geweest.
              En een 924 blijft, dankzij het transaxle principe een knappe wagen om mee te rijden.
              Aan jou de keuze…

Prachtige wagen, volledig origineel en perfect in orde, dan is 5k toch niet teveel? Je zoekt dus een gebakje :zoeken:

[quote=”282282″ post=85508]Ben idd ook gaan kijken naar die van Bale, prachtige wagen, volledig origineel en perfect in orde…alleen, hij wil er 5000 voor.[/quote]

Als dat allemaal juist is … vinden wij de prijs niet zo abnormaal.

Ben idd ook gaan kijken naar die van Bale, prachtige wagen, volledig origineel en perfect in orde…alleen, hij wil er 5000 voor.

Tja die veiling bij Bosmans, het was ooit wel een verzamelaar, ben er in de loop der jaren diverse keren geweest, was meestal goed bij prijs met recente occasiewagens en ook voor Porsche onderdelen, maar zijn oldtimers waren volgens mij van goud gemaakt als je zijn prijzen hoorde… ze hebben jaaaaren staan rotten en er viel niet te onderhandelen, FG Porsche is er een tijdje terug de 911jes die er stonden gaan halen… t feit dat degene die er nu nog staan gebleven zijn zegt mijn inziens genoeg…

Een paar weken geleden stond er nog een automaat te koop in Balen .
                        Die heeft er maanden gestaan , maar is nu weg (misschien toch verkocht)
                        Als het een handgeschakelde mag zijn weet ik wel nog een proper en volledig origineel exemplaar staan .

gd1

Daar mag je geen geld meer voor geven, hoelang staan die al niet in weer en wind ? Daar is niet veel goeds meer aan… idd jammer.

Anoniem

Klopt een beetje ja, zonde van de auto’s.
                            Schrijven ze dan nog bij “van verzamelaar” 🙄

Maar de topic starter zocht een auto waar werk mocht aan zijn dus misschien daar 2 of 3 stuks kopen en er 1 mooie van maken 😀

Als ik tijd had deed ik het misschien wel zelf, heb dit een 10 tal jaar geleden zelf gedaan met 2 militaire Mercedes Unimogs 404.
                            Is een mooie hobby als er de tijd voor is 😀

gd1

@ Vanwilliam

Veiling bij Vlavem 924 & 944 – oud ijzer bedoel je 😆

Anoniem

Op vlavem.com is er een oldtimer veiling lopende te Meeuwen-Gruitrode.
                                Daar staan heel wat 924 en 944 Porsches op, misschien daar eens kijken

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.