gezocht: Porsche 964 turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht gezocht: Porsche 964 turbo

• Maker
    Discussie

• Maurice
    Deelnemer

Hallo liefhebbers

Na mijn lange intense zoektocht met de nodige bezichtigingen, heb ik nog nog steeds niet een 964 gevonden die aan mijn normen voldoet..
      De laatste die ik ben gaan kijken was een 964 Turbo in Brugge.

Mijn zoektocht ga ik voorlopig stopzetten maar mijn interesse blijft.
      Ik wacht wel tot een deftig exemplaar mijn pad kruist.

Wat verwacht ik van de 964.
      – Volledige historiek met facturen
      – Matching numbers
      – Coupé 2, 4 , Turbo
      – Km ronde 100K, hoe lager hoe liever 😀
      – Europese wagen
      – Liefst vanaf het bouwjaar 1991, modeljaar 1992
      – De staat moet goed zijn, waarschijnlijk zal het een auto van een liefhebber zijn om een 964 te vinden dit zo goed gesoigneerd is.

Mijn vereisten zullen mij niet bij de goedkoopste brengen maar als de Porsche het waard is, kan er over gepraat worden.

Mochten jullie 964 weten staan, geef gerust een seintje.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • [quote=”cabrio wim” post=257469][quote=”Testo” post=257459]Ik heb reeds gebeld maar er is geen sluitende historiek.[/quote]

Dan is het tenminste een eerlijke auto. :idea:[/quote]

Namiddag ga ik na ene zien die een volledige historiek heeft, maar dat wil natuurlijk niet alles zeggen.
        Het plaatje moet in het geheel kloppen.

En nog wel eentje uit m’n virtuele verzameling ook… :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wim

[quote=”Testo” post=257459]Ik heb reeds gebeld maar er is geen sluitende historiek.[/quote]

Dan is het tenminste een eerlijke auto. 💡

[quote=”gdog” post=257294]Ben je nog steeds op zoek? Een kennis van mij verkoopt zijn 964 3.3 turbo met 125000km. Die is van 1991, het is wel een Franse wagen. Het is een zeer propere wagen met de driedelige speedline velgen. Indien je interesse hebt kan ik je de nodige info bezorgen via pb.[/quote]

Bedankt om te laten weten.
                In de eerste post staan elementen die hij zeker moet hebben zoals sluitende historiek, matching numbers,…
                Heeft die auto dat?

Alvast bedankt.

[quote=”Mart” post=257310]https://www.autoscout24.de/angebote/porsche-964-3-6-turbo-coupe-original-84-000-km-benzin-gruen-f207af59-d8b0-9b25-e053-e250040abdfb?cldtidx=5[/quote]

Bedankt voor de link.
                  Ik heb reeds gebeld maar er is geen sluitende historiek.

Ben je nog steeds op zoek? Een kennis van mij verkoopt zijn 964 3.3 turbo met 125000km. Die is van 1991, het is wel een Franse wagen. Het is een zeer propere wagen met de driedelige speedline velgen. Indien je interesse hebt kan ik je de nodige info bezorgen via pb.

Helemaal niet. Turbo stoelen zijn inderdaad standaard maar alles behalve comfortabel als je een maatje groter bent. Dus gewoon even aanvinken op de optie lijst: comfort ipv sportzetels, as simple as that.think!

Cf deze 993 Turbo eveneens met comfort zetels:

http://www.august-classics.be/en/turbo-noire-1996-reserved-xml-279-2739.html

Staan dezelfde stoelen in als in mijn ‘ordinaire’ 964 C4, heeft een 964 turbo dan niet steeds de ‘turbo’-zetels? :think:

Hallo Butzi

Bedankt om te vermelden dat reservatie gelijk is aan verkocht.
                            De site is zeer zeker de moeite om in het oog te houden :driver:

Hallo Testo,

Als ze gereserveerd zijn zijn ze verkocht.

Zeker de moeite om de site in de gaten te houden. Goed regelmatig aanbod van topauto’s.

@ Butzi

Bedankt voor de link.
                                Ik heb juist gebeld maar nam niemand op.

De kleur is mij eigenlijk om het even maar rood moet ik irl eens gezien hebben.
                                Deze is inderdaad nog in topstaat. :respect2:
                                Wanneer ik volgende week ga bellen ga ik zeker ook achter de 964 3.6 eens horen of deze al verkocht is, staat gereserveerd op de site.
                                Dat is een Porsche die helemaal naar mijn smaak is.

Bedankt voor de link. :drink:

als ik kan, ga ik volgende week kijken naar de 3.3 en de 3.6, ik hou je op de hoogte … :up:

De reflectie van de steentjes, waarop de wagen staat, in de lak.

Dag Butzi, wat is dat aan die deurdorpel op de foto ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.