Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Gezocht: Porsche GT3 te huur voor huwelijk
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 1 maand geleden door sonar.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ja dat vind ik ook. Zoveel geld betalen voor een wagen waar je eigenlijk niet echt van kan genieten :s.
Maar ik vind al die trouwhuurprijzen echt wel heel erg overdreven. Ze weten toch dat de mensen niet echt een andere mogelijkheid hebben en dat trouwen sowieso duur is, dus wat maakt die extra 400-500 euro nog uit.
Ik moet wel eerlijk zijn, ik heb geen verhuurbedrijf, en ken ook niemand ermee, dus ik weet niet hoe groot de marge is per verhuurde wagen als je de overheadkost er moet van aftrekken.Over hoe mensen het durven vragen om zomaar iemands andere dure wagen te lenen moet ik akkoord gaan met de rest, dat doe je gewoon niet.
Net zoals ik hier ook al aangeboden werd om mee te rijden in iemands droommachine, maar uiteindelijk zou ik me te “profiteur” voelen om er echt van te genieten.Anoniem11 oktober 2010 om 10:01Ik begrijp niet goed waarom mensen op hun al veel te drukke trouwdag met een mooie auto willen rijden.
Ze kunnen dat veel beter doen op een ‘gewone’ dag, dan heb je tenminste tijd om ervan te genieten.
Als het enkel voor de foto’s is kan ik het nog begrijpen.cabrio wim schrijft:
Heb hier trouwens een link, staan prijzen en alles vermeld.
Prima bedrijf ❗ .. was 1 van onze sponsoren t.b.v. La Targa Passaggio Brussel (Porsche Tunnel Challenge) 😉
brunogt3rsgen2 schrijft:
en het is just zo een mooi weer om met de porsche te rijden 😥 😉
Als je wil laat ik de GT3RS wel uit dit weekend hoor 😉
zwijg Plumber 😉
moet zaterdag een trouw voeren met mijn mercedes
en dat voor een klant
begint on 13 uur en dan moet ik blijven voor receptie en avondfeest
en het is just zo een mooi weer om met de porsche te rijden 😥 😉@Bruno: steek de bruidegom in de Mercedes; is een typische (t)rouwwagen 😆
Anoniem6 oktober 2010 om 23:39@ Bruno, breng ik wel de loopsloeffen voor hem mee 😆
@ plumber, dringend paswoordje aanpassen 😈Als er iemand een Carrera GT heeft waarin ik mag trouwen wil ik best scheiden en hertrouwen hoor 😆 😆 wel met dezeldfde vrouw als het kan mijn vrouw leest nml soms mee 😯 😆 😆 😆 8)
JP waarom loop jij altijd met de mooiste dingen lopen 😆
kan de bruidegom niet in de koffer 😉
ligt een beetje moeilijk om je auto zomaar aan iemand te geven om te rijden
voor foto’s dat is iets anders en ligt makkelijker
als de bruid met mij meerijdt zal de bruidegom heel rap moeten lopen 😉Finalistes in een miss-verkiezing wil ik gerust gratis rondvoeren, maar aanstaande bruidjes samen met hun bruidegom… laat maar zitten! 😆 😈
🙄
De huidige maatschappij hé 😉
Ze willen iets (lees het beste) maar willen er liefst niets of zo min mogelijk voor betalen .
De verhuurfirma’s en de prijzen zullen ze al wel kennen maar dat is het hun ook weer niet waard .
En dan vinden ze de weg naar een Porscheforum .
Niet omdat ze geinteresseerd zijn in het merk of de mensen erachter maar om hun behoeften zo goedkoop mogelijk te krijgen .
Jammer maar helaas .
Wij hebben hier al verschillende keren een trouw gereden voor leden die actief zijn hier , maar voor een wildvreemde zeg ik neen dank je .
Is je trouw je wat waard en wil je persé een Porsche zul je er de prijs voor moeten betalen die erbij hoort .
Anders iets huren wat wel binnen jullie te spenderen budget valt .My 2 censt
Anoniem6 oktober 2010 om 20:27Bruno?
(heb jij geen plaats achter 😆 )
Of jij de bruidegom, ikke het bruidje 😉Nu voor de foto’s zou ik het ook doen. Als auto en Porsche fan mag dat in het album niet ontbreken!
…toch nog eventjes er goed over nadenken vooralleer JA te antwoorden tegen iemand met zo’n nickname 😕 “Bitchy”…
Inderdaad, iedereen wil plots een Porsche om in rond te rijden en liefst gratis of voor weinig geld.
Als ik met alle mensen die al eens gevraagd hebben om te mogen meerijden een toertje wil doen kom ik met een week verlof niet toe denk ik.
Een GT3 is nu ook niet direct de ideale trouw limo om als koppel in plaats te nemen.
Anoniem6 oktober 2010 om 15:01Lijkt hier wel een verhuurbedrijf…
Trouwens, welkom hier.Toch eens een gelegenheid om met zo’n wagen te rijden. Indertijd heeft mijn zus al vlug een blokje onder het gaspedaal van de Lotus en Ferrari gemonteerd, en het rijden beperkt tot kerk – feestzaal.
Is trouwen dan nu plots terug populair?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.