Gezocht: Porsche Liefhebbers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gezocht: Porsche Liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebber,

Voor een nieuwe televisiereeks zoekt productiehuis Kanakna jongeren die leren rijden.

Het gaat hier om een docusoap waarbij wij jongeren volgen tijdens hun oefenproces. Door gebruik te maken van kleine camera’s (GoPro’s) in de wagen, kunnen we de realiteit volgen zonder zelf de opnames te manipuleren.

Specifiek zijn wij nog op zoek naar een tiener of jonge twintiger die gepassioneerd is door Porsches en momenteel voor zijn rijbewijs gaat. Bij voorkeur iemand die een Porsche in eigen bezit heeft of in het bezit van de ouders.

Interesse? Mail vrijblijvend voor meer info naar Dorienvandenbroeck@kanakna.com. Vermeld zeker jouw gsm-nummer!

Vriendelijke groetjes

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Deze vraag circuleert overal wat rond. En afhankelijk van op welk forum is het een porsche of een tuningwagen? Nog 12 jaar wachten en dan kan mijn zoon leren rijden. Maar tegen dan zal het met paard en kar zijn. Want tegen dan heeft de staat ons compleet geplukt. En kost een liter benzine 5 euro.

ach, een beetje spanning 🙂

Pa leert zoon rijden in een… (niet in een Porsche)

je kan in Nederland gewoon een rijschool zoeken die deze wagens gebruikt :

Rijschool

ben dochter aant leren rijden , maaaaaaar in ne c2 (citroen c2) mijn boxsterke wordt hiervoor nie gebruikt ! :driver: :driver: :respekt:

Lijkt me een goed idee Funny,
            Maar dan nog zullen ze het kunnen verdraaien op de montage tafel.

Doen !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
              Dan kunnen we daar allemaal goed me lachen achteraf 😈 😈

Anoniem

Als ik nu eens zeg dat ik leer rijden en van mijn pa (Dhr Reys) een Porsche gt3 krijg en mijn broer de zwarte pijl al een Porsche heeft .Kan er nog bij vertellen dat mijn stiefbroer Rocco net een ongelukje heeft gehad en mijn Nederlandse tante (Sigrid) haar P aan het restaureren is .
                Is dat geen mooi en geloofwaardig verhaal . 😉

[quote=”DVDB” post=87896]….zoekt productiehuis Kanakna jongeren die leren rijden…[/quote]
                  Vrij vertaald “Kaan’ek naa met ne Porsche de weg op?” :relaxman:
                  Dit is echt oude wijn in nieuwe zakken. Wie herinnert zich de tv-reeks van enkele jaren terug ivm het halen van een rijbewijs? :drink:

ik denk dat ze hier in rijen staan aan te schuiven die 18 jarigen met een porsche turbo die hun rijbewijs nog moeten halen :mrgreen:

moet hij een helikopter hebben ook ? dan eens bij de vrienden van eyeworks proberen : eyeworks-zoekt-mannen-met-rijkelijke-levensstijl 😉

ik denk dat hier weinig mensen zijn die hun Porsche afgeven aan hun zoon of dochter die aan het leren rijden is

t zooneke of dochterke leren rijden met de bak van papa
                        om em dan in de prak te rijden
                        ich dink et nie zenne

Anoniem

Tedju, te laat 😈

‘t zelfde?

En speciaal voor JP:

OOK NE GOEIE MORGEN :mrgreen: :sarcastisch

Pffff… lijkt me weeral sensatie televisie :wtf:
                              Ik kan misschien meedoen… k’heb mijn rijbewijs nog maar 28 jaar :mrgreen:

Anoniem

🙄 🙄

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.