Gezocht: slotbout voor Fuchs velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: slotbout voor Fuchs velgen

• Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Heeft iemand toevallig de passende slotbout liggen voor deze Fuchs velgen los te krijgen?

De slotbout is kwijt…

Bedankt!

Attachments:
    • Foto15-11-16193644.jpg
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • XXX

Jensw, als je van de buurt van ‘t Stad bent, PM me even dan kunnen we afspreken.

het toenmalige OPC Verellen in Geel, die nu verhuisd zijn naar Paal. maar ben overtuigd dat ze je in Mechelen ook wel willen helpen.
        ze hebben in elk dealershp enkele koffertjes met 10-tallen verschillende dopsleutels, dus het is voor hen ook zoeken naar de ene matching socket wrench

@Bladerunner, ik weet het. Jammer genoeg is dat hier niet het geval en zijn het bouten :bounce: .

Ik heb gisteren naar Porsche Antwerpen gebeld met mijn vraag, ze vertelden me daar dat ze me niet kunnen helpen.

Bij welke Porsche centrum ben jij dan gegaan @deepee?

Normaal gezien geen slotbouten op oude Fuchs, maar dit.

s-l1000.jpg

Advies om bij een OPC langs te rijden (en daarna langs Drip voor een Duvelke). Slotbouten zien er allemaal dezelfde uit maar de passing is desondanks best verschillend en je wil niet meemaken dat je er eentje verknoeid met een net iets minder passend exemplaar. Weet niet of het voor de Fuchs velgen ook zo is maar voor de klassieke P velgen hebben de types slotbouten allemaal een individuele code. Probleem is wel waar de slotrit bewaren. Zit ie in de koffer of in het handschoenkastje en is je batterij plat dan ben je de pineut want je kan dan niet aan de noodopening achter het voorwiel (dat eraf moet), ben terzake ervaringsdeskundige … :bounce:

@Drip zou één van jouw bouten passen op die van mijn foto? Ik ben ook van Antwerpen dus we zouden eens kunnen passen..

@Deepee
                ik ga zometeen ook even naar Porsche bellen dan.

je kan er ook voor langs gaan bij een porsche dealer. ik werd hiervoor snel en gratis verder geholpen

XXX

Daar zijn wwel wat verschillende doppen voor voor deze bout.
                    Zelf heb ik 2 verschillende liggen en nog wel in gebruik natuurlijk.
                    (region Antwerpen)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.