Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Hier durf ik mij te uiten! Ik wil mijn Porsche op de parking ZIEN staan.

Nu het goede weer ook in Belgie is, wil ik regelmatig een terrasje gaan doen, buiten eten en dan de rit doen met de Porsche.

Het zou dan ook tof zijn om een lijst te hebben met Porsche-vriendelijke restaurants, caffees, tavernes …

Wie kent goede adressen in Belgie en (zuid-) Nederland… Een beoordeling van de keuken mag erbij, maar moet niet. Ik kijk dan wel even op tripadvisor!

Bedankt alvast!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
      • Iemand nog ideetjes voor het Gentse ?

Dat is bij mij nog vrij, dus count me in

Zondag 14/08? ;). De week erna zijn ze gesloten. Jaarlijks verlof van 22/08 tot en met 30/08.
            Ligt op een kleine 10 min van de Antwerpse ring, schat ik.

Wanneer spreken we af? :drink:

Brasserie A-Mano in Rumst. Op een slordige 3 km van de afrit Rumst op de E19 Antwerpen-Brussel. Op de Antwerpsesteenweg. Hebben een ruime parking en een open en gesloten verwarmd terras dat uitkijkt op de parking.
                Open vanaf 11h behalve op zaterdag. Dan pas vanaf 18h.
                Zou weleens een goede vervanger kunnen worden voor het Plaasjkaffee….

Het Renteniershuis in Viersel heeft een pop-up beach bar langs het kanaal. Je kan de P daar echt aan het water parkeren en een glaasje drinken in de zon met zicht op het water, de bootjes en de Flat6 😉
                  Gisteren gaan testen en het was dik ok 😉

@ THE Fab dit is inderdaad een aanrader ( we zijn er samen gaan eten ) :up:

“Chez Max” in de dorpskom van Malaucene.

Menu du jour, pichetje rosé en “let den boer ma dussen”, zoals we in de Kempen zeggen. :driver:

Gozar Erondegem (Erpe-Mere). Op 2km van afrit Erpe-Mere E40.
                        Parking achteraan, je ziet de wagen niet staan maar vanaf het terras zie je de doorgang naar de parking.

http://restaurantgozar.be/

Ha, die had ik ook gevonden, alleen weet ik niet of je de auto ziet staan of niet. Jaja, ik weet het, ik heb een afwijking (meer dan 1), maar ik weet sinds kort dat ik niet de enige ben die die afwijking heeft :drink: We kunnen ondertussen een zelfhulpgroep oprichten!

Iemand die die adressen kent en er meer van weet?

Gisterenavond Torenhof in Tongerlo gedaan, was in orde. ‘T zicht was schoon, en dan bedoel ik niet alleen de decolleté van TOTMBO :drink:

Nog adressen want het is schoon weer?

Dank, helder!

mijn bedoeling was om op het gras te parkeren aan het terras (achter het gebouw, niet op de parking met grof steenpuin 😉 )

Voorlopig kunnen we tot einde oktober Linkeroever houden he, was een superplek en superleuke mensen.
                                    Aarschot Wit torentje is ook OK maar de parking …ligt vol groffe kiezel is niet altijd aangewezen, veel stof en af en toe springt er een steen weg, heb al veel schade gezien daar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.