Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Hier durf ik mij te uiten! Ik wil mijn Porsche op de parking ZIEN staan.

Nu het goede weer ook in Belgie is, wil ik regelmatig een terrasje gaan doen, buiten eten en dan de rit doen met de Porsche.

Het zou dan ook tof zijn om een lijst te hebben met Porsche-vriendelijke restaurants, caffees, tavernes …

Wie kent goede adressen in Belgie en (zuid-) Nederland… Een beoordeling van de keuken mag erbij, maar moet niet. Ik kijk dan wel even op tripadvisor!

Bedankt alvast!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
      • Idd 😀

[quote=”Sensa911″ post=232450]… daarom is de topic “Vrouwen en Porsche” zo veelbezocht!!! [/quote]

wss omdat er een aantal overeenkomsten zijn :mrgreen:

img825635.jpg

het is iig een goed idee om de ingeslagen weg van vorig jaar verder te zetten: gewoon en plaats en datum prikken en wie kan en goesting heeft komt af.

Zal eens overleggen met Drip om zoals vorig jaar 2 datums te prikken tijdens de zomermaanden aan het Plaasj Kaffee Linkeroever ( Cars & Koffie only for Porsce ) van 11 tot 14 u

Als er dan nog iemand in de Kempen of het verre Limburg een datum prikt zijn wij toch vertrokken om te toeren & te proeven , het hoeft daarom niet telkens een hele organisatie te zijn gewoon wat lullen & smullen met de vrienden van PFB .

Grote markt in Alken lijkt mij ook perfecte locatie om een Cars & Koffie ! voldoende parking Porsche vriendelijke uitbater .

Klinkt gezellig, als het allemaal niet tegenzit dannuh is het groene monster volgende week ook weer in de running! :driver:

Maken we hier de conceptie mee van een rondrit “Toeren en proeven” De Hoge Kempen Editie “??? Ik heb wel goesting … (altijd eigenlijk :mrgreen: ) maar hoe moet ik dat in mekaar gaan steken vanop 1000 km afstand???

Normaal gezien rij ik de 964 eind volgende week terug naar Italie voor onderhoud, keuring en wat cosmetica. Ergens in juni gaat die pas terug naar Belgie.

Van den andere kant : zo moeilijk kan het ook niet zijn he!

OF :
                Vertrekken om 10.00h – koffie om 11.30 – lunch om 13.00 – terug vertrekken om 14.30-aankomst 17.00

OF
                Vertrekken om 14.00 h – koffieke met Limburgse vlaai om 16.00 – diner om 19.30. Daarna of ergens in een hotel of B&B of (zonder alcohol) terug naar huis.

Te zoeken :

– Datum
                – Vertrekpunt
                – Koffiebar met terras met zicht op parking
                – (Eindpunt) Restaurant (eventueel met slaapgelegenheid) met zicht op parking
                – Fotoshoot plaats
                – Deelnemers

Hier van hetzelfde!

@ Sensa , Parkings hebben wij genoeg hier in Antwerpen maar goeie restaurants !!!!!
                    Als ge nog eens neerstrijkt het zij Beringen-Houthalen-Genk-Maasmechelen-Zutendaal-Genk-Zolder – Beringen Laat het dan weten wij zijn altijd te vinden voor een toertje met een hapje .

@Sensa911
                      ik zei dan ook ‘motorrijders’ en niet ‘racebananen’ hé… die mannen stoppen niet voor te drinken, die willen hun eigen tijd scherper stellen… Neen, volg een groepje toerrijders of Harley rijders…. die kan je meestal wel volgen met één oog toe… (ik ben zelf Harley rijder, ik rij om te genieten zoals vele andere HD rijders…. 😉 )

Dat beloofd :drink: :drink: :drink: :up:

En ik voor De koekskes, of een Limburgse Vlaai! :first: :drink: :drink:

geef volgende keer maar een seintje, dan zorg ik voor koffie :up: :up:

Maaseik? Dju, zaterdag nog een rit gedaan en bij jouw in de buurt geweest. Beringen-Houthalen-Genk-Maasmechelen-Zutendaal-Genk-Zolder – Beringen. Mooie brede wegen, biljartbanen, golvend en slingerend tussen de bossen. Ondanks dat het was frisjes was, toch dak open. Herboren teruggekomen. Hele mooie streek!!!!

PM

[hide]misschien minder “hot” maar de markten van Ruiselede, Poeke en Lotenhulle zijn uitermate geschikt om de wagen vanop het terras te bewonderen. Eten heb ik daar nog niet gedaan, gedronken wel :happydance: [/hide]

Markt in lichtervelde is ook een aanrader, heb je vss etablissementen waar je de wagen in de gaten kan blijven houden

laat het weten mocht je in de buurt van Maaseik gaan “terrassen”, dan komen wij je meehelpen …. :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.