GEZOCHT, velgen voor mijn 996

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT, velgen voor mijn 996

• Maker
    Discussie
  • 😕 wil andere velgen op mijn wagen, maar weet niet welke, ik had gedacht van deze zoals afbeelding
    S0-BBS-Le-Mans-La-jante-ultime-107257.jpg

KGrHqZlYFDeNgD0BRFi1kzPCQ60_85.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
    • nu nog achterlichten vervangen door Dectane leds en hij is AFFFFFF!

:first: :first: :first:

KNAP!! :applaus:

:coolness: ……… :coolness: ……… :coolness: ………….. :coolness: ………. :coolness:

:relaxman: velgen zijn binnen, en passen zeer mooi :happydance:
              foto.JPG

foto1.JPG

foto2.JPG

[quote=”marcolini67″ post=125099]ah zo zeveren over een paar velgen!!!! :bounce:[/quote]Tja dat doe jij over een boxsrertje van 8500 euri :think: 😉 Heb je em al? Nee toch :sarcastisch

beste rodondo het zijn 11 breed. groetjes

[quote=”domenic” post=125114]rodondo, dat weet ik niet, maar morgen moet ik er zijn en zal ik vragen.[/quote]

Als je dat weet kan je pas bepalen of het een 285 of 295 wordt achteraan. 😉

En ‘t zijn 2 paar velgen!! :relaxman: :applaus: :happydance:

marcolini67, vind gij dat we zeveren, ik vind van niet

rodondo, dat weet ik niet, maar morgen moet ik er zijn en zal ik vragen.

[quote=”marcolini67″ post=125099]ah zo zeveren over een paar velgen!!!! :bounce:[/quote]

Ge moest is weten hoe hard we zeveren over de wes zijne toekomestige (niet?) aankoop :mrgreen:

[quote=”domenic” post=125067]:D Beste RODONDO, achten banden zijn 295/30/19, 997 carera geen 4S[/quote]

Ja, dat had ik reeds begrepen. Maar de maat van de achtervelgen….. 10 of 11 breed ?

ah zo zeveren over een paar velgen!!!! :bounce:

stop dan ook maar eens bij mij domenic , ook van heusden-zolder (boekt), kunnen we :drink: .grtz ,horst

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.