GEZOCHT, velgen voor mijn 996

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT, velgen voor mijn 996

• Maker
    Discussie
  • 😕 wil andere velgen op mijn wagen, maar weet niet welke, ik had gedacht van deze zoals afbeelding
    S0-BBS-Le-Mans-La-jante-ultime-107257.jpg

KGrHqZlYFDeNgD0BRFi1kzPCQ60_85.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
    • Ik hou u er aan Domenic 😉

0

:driver: beste PVB, als ik de velgen heb zal ik zeker langs komen, wang moet ook bij benny zijn in heusden-zolder.

0

😀 Beste RODONDO, achten banden zijn 295/30/19, 997 carera geen 4S

0

awel, super goede keuze!!!! Gaan mega mooi staan op je 996!!! :up:

0

Domenic die velgen gaan heel goed tot hun recht komen op je wagen . :applaus:

0

[quote=”domenic” post=124996]:D beste RODONDO,

zaterdag moet ik de banden gaan bestellen, maar mogen dan die 285 op een 997, wand 996 staat te koop .
                mvg[/quote]

Wat is de breedte van je achtervelgen ? De 997 is een small-body ? (geen 4 of 4S)

0

[quote=”domenic” post=124996]:D beste RODONDO,

zaterdag moet ik de banden gaan bestellen, maar mogen dan die 285 op een 997, wand 996 staat te koop .
                  mvg[/quote]

Wat is de breedte van je achtervelgen ? De 997 is een small-body ? (geen 4 of 4S)

0

@ domenic: zo ver woon je niet, wil dat ook wel eens zien en meteen ook de 996 eens bekijken met of zonder sportec velgen 😉

0

zeer mooie en kwaliteitsvelgen domenic , laat ma zien als ze eronder staan :respect2:

0

😀 beste RODONDO,

mvg

0

:salut: beste benny,

als velgen opstaan kom ik langs. groetjes

0

[quote=”domenic” post=124968]:think: aan de porsche kenners, is de maat voor mijn auto goed ? voor 235/35/19 achter 295/30/19.[/quote]

Ik heb mijn gerief ook een tijdje klaarliggen. Achteraan is de velg 10′ breed. Ik denk toch “maar” voor een 285 te gaan. Die stonden er ook met de 18 duimers op. Is breed genoeg. Laat eens weten wat de breedte van jou achtervelgen is. 😉

0

Sportec velgen topkwaliteit en zeer mooi :up:

Je komt ze maar eens laten zien als ze er opstaan.

0

:think: aan de porsche kenners, is de maat voor mijn auto goed ? voor 235/35/19 achter 295/30/19.

0

😀 beste Mushroom, ik heb die velgen gekocht, wou eerst occasie kopen maar ben bang dat die niet goed zijn, en heb ze nieuw besteld. goedkoop zijn ze niet,maar heb ze nooit op een andere auto gezien. vond eerst BBS6 mooi maar zie ze ook op een opel,golf staan. maar deze sportec niet… .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.