Gezocht: versleten voorbanden 996TT of 4CS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: versleten voorbanden 996TT of 4CS

• Maker
    Discussie
  • Ik ga binnen een paar weken nog eens naar Abbeville en omdat dat nogal sletig is voor de banden ben ik op zoek naar de goedkope oplossing, nl. een stel versleten voorbanden in de maat 225/40R18 (standaard maat voor voorbanden op 996Turbo of 9964CS). Kan iemand me daar aan helpen? Ik kom ze uiteraard zelf halen!

Achterbanden heb ik al gevonden via mijn uitstekende bandenboer. Dank u Tom!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • vawilliam2003 schrijft:

Hij is niet standaard, standaard is 286 Pk en 580 Nm.
      Geloof mij ik heb ook genoeg tractie om een 911 rode kaakjes te laten krijgen 😀
      Wanneer een 911 motor op toeren begint te komen krijgt die pas zijn echte kracht. Ik ben dan al heel wat meters weg 😀

“Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.” :mrgreen:

Anoniem

Hij is niet standaard, standaard is 286 Pk en 580 Nm.
        Geloof mij ik heb ook genoeg tractie om een 911 rode kaakjes te laten krijgen 😀
        Wanneer een 911 motor op toeren begint te komen krijgt die pas zijn echte kracht. Ik ben dan al heel wat meters weg 😀

vawilliam2003 schrijft:

± 350 PK en 700 Nm (Porschekiller)

Porschekiller is misschien wat overdreven 😉 maar ‘t zal niet gemakkelijk zijn om deze eraf te rijden. Vermogen/koppel is trouwens niet alles he, tractie is zeker zo belangrijk en daarin zijn de 911kes onklopbaar.

P.S. ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat de cijfers zijn van een standaard 335d??

Anoniem

335d coupe 😀
            ± 350 PK en 700 Nm (Porschekiller) 😀
            [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/BMWbureaublad.jpg[/IMG]

vawilliam2003 schrijft:

Ik krijg hier een beetje spijt dat ik mijn banden van mijn BMW achter heb gelaten bij de banden boer, heb er zelfs nog voor moeten betalen 🙁 .
              Waren 255/30R19 Continental sport contact met aan de binnenkant 2 mm en de buitenkant 4 mm profiel.
              Had er beter iemand een plezier mee gedaan 😕

That’s the spirit! Mss moeten we een topic aanmaken in de categorie “Porsche – Gezocht – Onderdelen”, waar de leden kunnen laten weten als ze quasi versleten banden hebben liggen die nog kunnen dienen voor een trackday of bv. op een reservewiel te leggen, enz… Maar dat laat ik verder over aan de wijsheid van de moderators.

P.S. 700 Nm 😯 Gekietelde 535d?

Anoniem

Ik krijg hier een beetje spijt dat ik mijn banden van mijn BMW achter heb gelaten bij de banden boer, heb er zelfs nog voor moeten betalen 🙁 .
                Waren 255/30R19 Continental sport contact met aan de binnenkant 2 mm en de buitenkant 4 mm profiel.
                Had er beter iemand een plezier mee gedaan 😕
                Ik heb die banden laten opleggen omdat ik een Yokohama Advan kan testen aan een redelijke prijs.
                Goede band maar nog steeds krijg ik het koppel(700 Nm) van mijn diesel niet op de grond 😥 om nog maar te zwijgen van de lol als het regend 😀

Een dikke dank u aan snoer964.

Porscheforum

Dat zou fantastisch zijn! Stuur je me een PM met een telnr? Dan kunnen we afspreken.

ik heb nog een stel versleten banden in die maat liggen ,als je wil mag je deze hebben .Laat maar weten als ik je er een plezier mee kan doen .Ik vertrek zondag wel op reis tot 19 sept.hou daar wel rekening mee.gr

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.