Gezocht: voorruit 944 – 1987

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Gezocht: voorruit 944 – 1987

• Maker
    Discussie
  • Wij zijn op zoek naar een goede voorruit voor 944 S – 1987: groen getint, met ingebouwde antenne en met eventueel groene band.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Hoi, Ik heb de mijne ook al es moeten vervangen, je kan helaas geen ‘tweedehands’ uit een andere halen, want die zijn erin gelijmd. Twas iets rond de 300-400€, nieuw (met getinte boord en alles) geplaatst door een particuliere garagist. Bij een bekend autoraam-fixbedrijf was het bedrag dubbel zoveel. Zoek een garagist die van Porsche weet waar te bestellen..die liefhebber is ook. Altijd beter!
      Grtz, V

0

Gisteren werd de nieuwe voorruit op zeer vakkundige wijze door vader en zoon Vanmassenhove vervangen. Was een huzarenstukje, blij dat wij zelf er niet aan begonnen zijn: gekleefde pare-brise.

:applaus: :applaus: :applaus:

0

Bedankt voor alle tips.

Dinsdag a.s. komt Autoglas BRUGGE er eentje plaatsen aan huis voor 559.00 €urotjes alles incl., groen getint, met ingebouwde antenne uiteraard en groene zonneband.

:salut: 😈 :salut:

0

Misschien op het 944 forum eens vragen moest je hier zo direct niks vinden .

0

Kan je nog vinden bij glasherstellers zoals autoglass clinic. Heb er ooit eens voor gebeld. was wel iets van een kleine 500euries 🙂

0

aha , zit er een 944 dealer in Lokeren ? dan ben ik ook wel geinteresseerd in zijn adres aub thx

0

Welke regio ??
                  Ik kan je wel iemand aanbevelen uit Lokeren….

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.