GHOST Ferrari 348 TS

Home Forum Zeverhoekje GHOST Ferrari 348 TS

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Is een beetje het probleem bij de grotere events.
      Moeilijk om lang bij uw wagen te blijven als je al de rest wil zien.
      Plus had ik vrij weinig tijd.
      Denk dat wij er maar een 2 uur geweest zijn.
      Afspreken op een volgend events is altijd leuk 😀 :drink:

Misschien volgend jaar in groep gaan, dan kunnen we een plaats laten reserveren en samen staan…
        Een idee voor een PBF uitstap?

Hier en dar zag je mensen letterlijk en figuurlijk bij hun wagen zitten, al dan niet met caravan in dezelfde stijl en kleur als hun wagen, jaren 60 Rock a Billy…. maar de meesten waren op wandel om al dat moois daar bij elkaar te bekijken…. en er was wat te zien!

Ik heb beide wagens gezien maar de bestuurders waren nergens te bespeuren.
          Er stond veel moois in schaffen ,ik ga zeker volgend jaar terug.

Tja, wat wilt ge, ik was op zoek naar U 😉 …. volgende keer afspreken, kunnen we samen een pint drinken… :drink:
            Btw, mijn vrouwke was er bij en ze vond Uw bolide een prachtstuk… :up:

Bedankt voor de foto 😀
              Ik heb uw witte ook gezien denk ik.
              Ook daar geen eigenaar gezien.

De schoonheid vandaag in levende lijve mogen bewonderen…. de eigenaar deed zijn naam eer aan…. nergens te bespeuren….

IMG_20170813_140053.jpg

Mooi speelgoed!

PT

Knap William ! Proficiat :driver:

Kans zit er in … misschien zien we elkaar daar….

Meer info voor andere liefhebbers: https://flyin.dac.be/sites/default/files/Doc/Oldtimer_cars_Infobrief_v1.pdf

:up:

Bedankt allen voor de toffe berichten.
                      De madam interesseert het niets, zoals met alle andere auto’s :happy:
                      Vind het wel ok dat ik eens iets open heb, is mijn eerste open wagen.
                      Nu zondag wellicht nog eens een ritje naar Schaffen, oldtimer fly in.
                      Nog mensen van hier die daar naartoe gaan?

Denk dat Ghost zo wou aantonen dat die wagen gigantisch veel downforce heeft.

Wim

Worden dan de foto’s wel recht geplaatst. :engeltje: 😉

Eigenlijk verdient de 348 van Ghost een aparte fotoshoot 🙂

:up: :music:

S2

Eindelijk 🙂

Proficiat William 🙂

Wim

Dat weet je hè, wij smijten alles graag tot op de laatste schroef uit elkaar.

Kan er niet tegen dat eventueel bekenden hem later kopen en aan mijn kop komen zeuren, en dat wil ik met de Ferrari straks zeker niet.
                                  Moet beter worden als uit fabriek. 😉

Al mijn auto’s (klassiekers) zijn hier in de buurt verkocht of aan via bekenden in buitenland.
                                  En als je dan net als 2 weken geleden een bericht krijgt uit Zwitserland (nieuwe eigenaar) waar mijn Karmann een rally gereden heeft en dit zonder problemen gedaan heeft, in de klasse Porsche was ingedeeld en er dan nog verschillende uitgereden heeft, is dit toch fantastisch.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.