GHOST Ferrari 348 TS

Home Forum Zeverhoekje GHOST Ferrari 348 TS

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • @ghost mooie machine en rijdend want Ik vraag mij af hoe ver het staat met diene andere 348TS hier op het forum :think:

Prachtig William, proficiat.
        En wat denkt mevrouw van deze :up:

Ola William, dat vraagt voor een real live bezoekje :applaus: :applaus:

Prachtige wagen Ghost… :respect2: :respect2: , gisteren enkele exemplaren bewonderd in Peer, daar stond heel wat van dit geweld bij mekaar, zelfs een mooie F40 :up:

macchina bella :applaus:

Wim

Zonder dak achter mijn rug gaat dat goed, met targa dak opgetrokken knietjes.

Is ook een auto voor Italiaantjes hè
                😆 😆

Maar de zit stand vond ik makkelijker dan bij Porsche, want in elke cabrio die ik had heb zal het stuur te ver weg en moest ik met een naaf verlenger werken om comfortabel te zitten, en bij Ferrari zit stuur iets verder naar achter voor mijn gevoel, want daar heb ik die niet nodig.

Wim ik vraag me eigelijk wel af hoe jij dan in de 348 zit.
                  Ik ben 1.8 m en vind het al klein.
                  Jij bent toch zeker nog 10 cm groter als ik het me goed herinner.

Wim

Mooi William :up:
                    En zoals ik toen al schreef in mijn draadje, ben ik ook van de rijervaring onder de indruk, en dan wel in positieve zin.

Ten opzichte van de 996 GT3 totaal verschillend, scheelt ook 10 jaar.
                      Ik voelde mij nooit 100% goed in de GT3 op volle vermogen.

Ter vergelijking van mijn oude 930 turbo is de ferrari toch de betere.
                      Ook licht onderstuurd maar beter in balans, enkel zou ie wat groter mogen zijn binnenin, ik vind geen goede zithouding met het targa dak achter de zetel. Wat betreft open rijden is ie verrassend stil binnen, heb ook geen windscherm nodig.

Mooi :first: Hopelijk zaterdag IRL te bewonderen!

Mooi :applaus: :applaus: :applaus: en rijervaring ten opzichte van de Porsche?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.