Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 731)
    • Hét nadeel van geel is dat het een spuuglelijke auto ongenadig ontmaskerd. Ik zou de Civic R in muisgrijs aanbevelen. Matzwarte wrap ook te overwegen. :up:

bewijs:

Oh, ik neem dat gewoon omdat het een gratis optie is…

Exclusive: new 2020 Maserati Supersportiva supercar scooped

rendering in de correcte kleur:

[i]Based on a carbonfibre tub similar to that of the recently discontinued Alfa Romeo 4C sports car, it’s likely to be built on the same line as that Alfa. But this is a new platform: longer, wider and with an extended wheelbase for more interior space, room for a bigger engine and more forgiving handling.

The new package can accommodate a more senior V6 engine mounted longitudinally amidships, and the suspension will be by double wishbones front and rear.[/i]

Waarom zou je een andere kleur kiezen als er geel gekozen kan worden.

Speedgelb en Racing Yellow

Zou je het denken, Paul? Ik moet inderdaad toegeven dat de foto in Zele genomen is en daar wonen inderdaad alleen maar paupers, werkzaam als wevers of kabel-leggers, die ongetwijfeld nog nooit een deftige auto gezien hebben :engeltje:

[quote=”Yellow Submarine” post=280285]U beseft toch dat dit laatste meer over u zegt dan iemand anders. Maar het geeft niet, wij hebben allemaal onze issues. :up:
                    Ondertussen heeft een buurman van mijn vriendin blijkbaar een epifanie gekregen na mijn YS te hebben gespot. Bewonder zijn nieuwe camionnette. :drink: quote]

Ge moet uzelf steeds afvragen , hoeveel sportwagens heeft die brave buurman reeds gezien in real life ? Misschien was jouw YS wel de aller-allereerste hé
                    Statistieken moet je steeds met een korreltje zout nemen en zijn relatief afhankelijk van de doelgroep waar je je op dat moment op richt?
                    Plus het feit tot welke religie deze buurman behoort , kan ook een grote invloed hebben op zijn reactie.

Niet te vlug denken dat jij of jouw auto de mogelijke oorzaak kan zijn van zijn openbaring ( lol )

[quote=”Yellow Submarine” post=280279]Niemand is verplicht deze draad te bekijken eh. Er zijn zoveel draden die ik nooit bekijk omdat het onderwerp mij niet interesseert.

Dit en andere draadjes is (zijn) niet meer populair door het statement, maar door het voortschrijdend ontsporen ervan. Zo’n proces lijkt ook leuk om te volgen. Zowat iedereen verdrinkt hier nu bijna in de gele verf.:lekker:

U beseft toch dat dit laatste meer over u zegt dan iemand anders. Maar het geeft niet, wij hebben allemaal onze issues. :up:

Ondertussen heeft een buurman van mijn vriendin blijkbaar een epifanie gekregen na mijn YS te hebben gespot. Bewonder zijn nieuwe camionnette. :drink:

Niemand is verplicht deze draad te bekijken eh. Er zijn zoveel draden die ik nooit bekijk omdat het onderwerp mij niet interesseert.

Ik ben nog altijd fan van geel, maar kan uiteraard ook andere coleurkes appreciëren !

ik kan geen geel meer zien ondertussen :puke:

less is more, remember, ga er geen emotion achter zetten want die zijn bijna allemaal, ja, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

hoog tijd om topic van kleur te veranderen :hail:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.