Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 731)
    • [quote=”kleinekastenteufel” post=280209]De hardnekkigheid waarbij favoriete kleurtjes opgedrongen worden geeft evenzeer veel weg …
      Als kleurtjes belangrijkst worden, is dat uit verveling of omdat al de rest niet doordringt?[/quote]

ik gok op het laatste 😆

Happy Valentine, sexy motherfuckers!

Uiteraard beide! :up:

De hardnekkigheid waarbij favoriete kleurtjes opgedrongen worden geeft evenzeer veel weg …

Eén grote wijsheid blijft overeind: “les couleurs et les gouts …”.

Als kleurtjes belangrijkst worden, is dat uit verveling of omdat al de rest niet doordringt?

Ik zeg gewoon dat de kleur die je kiest voor je auto veel weggeeft over jezelf… zelfs wanneer je weigert te kiezen en voor conformistisch zwart of grijs gaat. Zij die denken een “slimme” keuze te maken doen dat vaak zonder écht te weten waarom.. 😀

Dus de enigen met enige kennis van waarde zijn de slimmen en rijken. En toch is het aantal dwazen oneindig.

Niemand heeft dan ook beweerd dat geel idiot-proof is…

Maar ook indien ik een 992 had gekocht zou het een gele (coupé) geweest zijn (of Lizard groen?). Gewoon perfect. Alle rondingen worden mooi geaccentueerd en het contrast met de zwarte negatieve elementen allerhande is op zijn best!

das voor iemand die kleurenblind is zekers ..?:happy:

Op mobile.de :
                        Porsche 911 991.2 Carrera Cabriolet Traum Farbkombi
                        Geel + rood dak + beige interieur = droomcombinatie ? Nachtmerrie !

Ik vind deze livery persoonlijk pure verkrachting van een machtige wagen. Die Valkyrie is ubersexy, maar niet op deze manier.

Waar zit die snorkel dan?

Aston Martin Valkyrie “Yellow Submarine” rendering door Marco van Overbeeke [NL] getipt door bccars! :up:

Die paar rode accenten vind ik wel sexy. Thoughts?

[video width=425 height=344 type=vimeo]340646634[/video]

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.