Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 731)
    • Rijpe oogst! :up:

Die gele velgen op de voorlaatste, de F8 tributo… de Taycan heeft ook zoiets, op het salon in het wit. Wel speciaal.

Maar het is nog niet gedaan

Die laatste is dus gene Dodge hé, das van de stand ernaast

Wat ‘gele’ foto’s vanuit Scottsdale
                  BJ was weer de moeite

Autosalon… de laatste is de nieuwe Peugeot 208 GT Line. Beetje duur met 25k€ netto voor 130 pk maar leuke verschijning

De Tomaso Mangusta

1967 911S ‘Outlaw’ Build

Signal Yellow :applaus:

De prachtige actrice van Ford vs Ferrari, Caitriona Balfe. 40 jaar, Iers maar jammer genoeg dit jaar gehuwd…

Uit de oude doos : laagvlieger van vliegtuigbouwer Sa ab

Hennessey Venom F5

Dik 1800 pk maar zonder de cool van een Koenigsegg. Hoe zot moet het eigenlijk worden? Ik lees al van de nieuwste 992 Turbo (660 pk) dat die “onaangenaam krachtig” accelereert. Ik denk dat de limieten van het menselijk lichaam bereikt zijn. Ik herinner me ook al twee verschillende filmpjes van de GT2 RS (700 pk) waarbij de passagier onwel werd door de onmenselijke krachten op het lichaam.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.