Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 731)
    • Allemaal in Japan:

Lancia Stratos

Ergens in Japan. Ik ken te weinig van de circuit-beesten, welk is dit?

ook ik heb mijn grenzen 🙂

Maar als die mens dat graag ziet… hij doet daar niemand kwaad mee. Voor mijn part schildert die bollekes op zijn oto of hangt er stickers van de Humo op, of pakt die zijn Madame 2 keer per dag op de achterbank … als zijn Madame ermee akkoord is moet dat zelfs kunnen op de parking van de Koning Boudewijnsnelweg. Vrijheid is blijheid, toch. De wereld zou maar saai zijn als we allemaal met een groene met inleghout zouden rondrijden.

^^^ Waarom geen olijfgroen interieur?

WWWouw! Eindelijk iemand die niet met de wolven mee huilt! Geel met rood dak : prachtige kleurencombinatie. Ik hoop dat die ook een wit of beige interieur heeft!!!

Tjonge tjonge, WIJ zullen maar weer eens tonen hoe het moet… :first:

Tja, had dieje mens goede smaak gehad, had ie een blauwe kap genomen toch? 🙄 😉 :engeltje:

Dat is toch enigszins zoals een negerin zwarte vrouw met geblondeerd haar. Het is niet onwettelijk maar ergens…

non sempre e ovunque giallo

Ruf CTR

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.