Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 731)
        • 😯 deze kost ietsje minder

Weet ik al lang… ik ben iets te veel autofreak om de kleine fransoos niet al te hebben nageplozen op www.

Ik kan je al vertellen wat er véél beter is aan de 718: de PDK. Om van de handbak maar te zwijgen want die is niet verkrijgbaar…
              [i]Unlike the Alpine and TT RS, the 718 is available with a manual gearbox – and it’s a doozy. There’s lovely self-centring spring weighting to the lever, and perfect pedals to help you feel like a heel-and-toe hero.[/I]

CAR magazine

A110 vs 718 Cayman vs Elise vs TT RS: verdict

Porsche 718 Cayman – ★★★★★
              Wins by a thread from the Alpine. More practical, arguably a better ownership proposition, and its inspiring handling is a cut above. But in the Alpine, the Cayman finally has a very credible alternative.

Alpine A110 – ★★★★★
              Impressive, novel and extremely close to the Cayman. To drive one is to feel happy.

Lotus Elise 220 Cup – ★★★★★
              Our kind of ‘connected car’. A bit too hairy and pricey for its own good, but the most exciting car here. Driving doesn’t get much more involving, or more fun, than this.

Audi TT RS – ★★★★
              The best-driving TT yet is also the fastest and priciest of this foursome, with the most evocative exhaust note, but it’s short of driver involvement.

Voor Yellow : niet in “giallo” te krijgen; Jammèèèr.

Op een Porsche-forum hoor je dit niet te zeggen, ik weet het, maar de nieuwe A110 is werkelijk super speelgoed. Degenen die het maar niks vinden, ga er eens mee rijden. Het oordeel zal anders zijn. Maar : meer dan 1 jaar wachttijd !!
                  Ik heb nog niet met de Cayman gereden, maar ben wel van plan dit te doen. Dit zou een vergelijkbare basis moeten zijn.

Waarde vriend Taffy:durf niet he!

[hide]Hei Taffy. Heb op mijn Alpenreisje tot tweemaal toe de nieuwe Alpine mogen aanschouwen. Eenmaal statisch geparkeerd. Eenmaal rijdend op de weg.
                      Ferm ding ! Maar ik denk dat ik een Cayman T zou verkiezen ! ;-)[/hide]

Ga je de 993 er op inruilen taffy?

Zo’n Alpine in “giallo” vind ik toch maar niks, DP.
                          Ben vandaag gaan proefrijden met de nieuwe A110. Fantaaastisch bakje, hoor !

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.