Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 731)

• 0

0

Yep! De middelste is de mooiste!

0

Is deze wel zichtbaar voor de leden?

0

Ik zie ook geen foto’s van Ivo

0

nope, zie ook geen foto’s …. :coolness:

0

@Ivo: zie ook geen foto’s.

0

ikzelf zie ze ook niet … :engeltje:

0

Bedankt voor de melding. Ik zie ze prima maar ben dus wellicht de enige. Zal trachten dit op te lossen.

0

om een of andere reden zie ik geen enkele foto van Ivo 3.4 😕 ben ik de enige?

0

incl droogrek voor je wasjes :happydance:

0

Een beter bewijs dat geel (racing yellow) eruit springt is er niet. ca. 90% van de Porsche schijnt in en grijstint of zwart geleverd te worden.

0

0

0

Heel goei vraag… ik ben eigenlijk afgelopen weekend nog in België geweest. Zaterdag, Om 10.30 h geland, om 19.30 terug opgestegen. :loser: :bounce: :bounce:

We proberen ondertussen nu wel een vakantie in juli te regelen!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.