Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 731)

• Yep! De middelste is de mooiste!

Is deze wel zichtbaar voor de leden?

Ik zie ook geen foto’s van Ivo

nope, zie ook geen foto’s …. :coolness:

@Ivo: zie ook geen foto’s.

ikzelf zie ze ook niet … :engeltje:

Bedankt voor de melding. Ik zie ze prima maar ben dus wellicht de enige. Zal trachten dit op te lossen.

om een of andere reden zie ik geen enkele foto van Ivo 3.4 😕 ben ik de enige?

incl droogrek voor je wasjes :happydance:

Een beter bewijs dat geel (racing yellow) eruit springt is er niet. ca. 90% van de Porsche schijnt in en grijstint of zwart geleverd te worden.

Heel goei vraag… ik ben eigenlijk afgelopen weekend nog in België geweest. Zaterdag, Om 10.30 h geland, om 19.30 terug opgestegen. :loser: :bounce: :bounce:

We proberen ondertussen nu wel een vakantie in juli te regelen!

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.