Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 731)
    • Milaan, allemaal goed en wel, maar wanneer zien WIJ je nog eens?? 🙂

in januari was ik nog eens in Milaan. Deze gezien :

62EA8E5A-E128-4C24-9BAF-DFDA25712FAD.jpeg

2FA7EE9E-5D0C-488D-92B0-8B4779464223.jpeg

en deze was een Viper green. Ik kwam hem tegen op de parking van mijn hotel en een paar uur later op de parking van Porsche Milano

97497C12-CB19-4C4E-8547-851BAFD66C99.jpeg

Geel hoort bij Geel.

49BC77E7-8F99-47BC-906E-A633272F6AB9.jpeg

954A90BC-FDA7-44E6-AB0A-D76DD2AAC6F1.jpeg

eigenlijk meer materiaal voor het BdB topic :puke:

Eb9-XYRiShmLXm7-WSLWTg.jpeg

Awel, exact dat bedoel ik. Ik vind dat niet form follows function. Ik vind dat function follows style. Laat dat toch gewoon zwart ipv dat opvallend geel.

Onder een GT3 in zijn huidige constellatie met motor achteraan kan je geen knoert van een diffusor monteren. Dat is een van DE redenen dat bij de RSR racewagen de aandrijflijn omgedraaid is.

Nooit gehoord van “FORM follows FUNCTION”? Dat betekent dat vormgeving het gevolg is van een functie. Dat mag je gerust benadrukken. Ik vind dit persoonlijk een decentere vorm dan de vleugels op een GT3/GT4 om dagdagelijks mee rond te rijden. Voor mij graag een GT4 Touring, zonder achtervleugel en afgestemd op de straat eerder dan op circuit. Maar wel met een knoert van een diffuser er onder. Geel of carbon graag!

Neen, DST, geen Spyder! maar hetzelfde concept in een Cayman, yummie!

[quote=”Yellow Submarine” post=267706]Die gele diffuser staat beter op een gele Vantage dan we eerder op een andere zagen…
                                  [/quote]

Ja maar toch. Het is toch de nadruk leggen op iets wat normaliter een functioneel en geen design element is ! Plus dat ding gaat er ook constant knoertvuil bijstaan vrees ik !
                                  Soit, volgende week ga ik er een testritje mee doen. Benieuwd !

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.