Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 731)
      •  

Minister Kitir vertrekt dinsdag op reis met Filip en Mathilde naar Congo – ongetwijfeld zullen de miljoenen gestrooid worden als waren het apenootjes – en heeft alvast een passende outfit aangetrokken. 

Thx yellow, had ik nog niet gezien.  Het originele karakter van die Morgan driewieler lijkt me wel intact zo op het eerste zicht.
            Om de een of andere reden straalt dat in mijn ogen iets heroisch uit. Not for pussies.

Spijtig voorval, dat. Met een tweewieler heeft de minste fout altijd zwaardere gevolgen, helaas.

Maar de nieuwe Morgan Super 3 is al een feit hoor: Super 3

Zo cool die Morgans.  Heb op de Grimsel Pass eens “opgesloten” gestaan met een bende Nederlandse Morgan rijders.  Crazy people in a good way.
                “Opgesloten” helaas wegens dodelijk ongeval voor ons.  En terugkeren was geen optie, want op de verbindende passen waren ook ongevallen gebeurd en die zaten bijgevol ook strop.
                https://ch-fr.motorsport.com/bike/news/le-red-bull-alpenbrevet-2019-annule-suite-a-la-mort-dun-participant/4536747/

Zou een nieuw model van komen, met een 3 cylinder deze keer en zowaar een motorkap ?!

een stukje nostalgie, met heerlijke begintune  

Lotus Eletre
                        Geel is de mode van de maand blijkbaar, als zelfs de SUV’s er al in gelanceerd worden. Wel iets minder plomp dan de Maserati
                        Lengte 3m02… of wacht, dat is enkel de wielbasis. Totaal 5m10 aub.. Koffer is toch maar 400 liter… Breedte 2m13.. waar parkeer je zoiets? Wacht, ik weet het: bij de andere camions. 

Dat heb je verkeerd, Drip en ik zijn beide Italofielen maar wie zijn kind graag ziet spaart de roede niet… Zoals de meeste SUV’s is dit een vormeloze bus met een neus. Weinige SUV ontwerpen ontsnappen aan de dwangmatige wetten van het genre. Uitzondering zijn de Macan en de eerste X5. Land Rovers zijn op hun eigen manier geslaagd, ik ben zot van de nieuwe Defender 90 (de korte) omdat die zo rechtopstaand en stoer oogt en niet probeert de meute SUV’s probeert na te apen. Ik heb er zelfs mee gereden (200D 3 liter) en dat was formidabel, spijtig genoeg past die niet in mijn gebruiksplaatje..

De drietand is inderdaad mooi maar dat is dan ook het enige mooie aan de Grecale. 

Ik vind deze nieuwe Italiaanse  “drietand” verbazingwekkend mooi , wellicht ook door het feit dat ik niet alles bekijk door een “Porsche-leesbril”  

En de achterkant is nog de meest flaterend

Zelfs de Chinese SUVs zien er veel beter uit

Nieuwe Maserati Grecale…

Die had ik in een andere kleur geïntroduceerd (mat zwart of zo) want geel blijft een genadeloos kleurtje. Dat durven ze dan met een Macan vergelijken, die veel lichtvoetiger oogt dan deze lomperik. Sorry voor de rant.

Hanne Desmet
                                  11/02/2022 Brons 1000m Shorttrack

Die plaats ken ik. Daar heb ik mijne grijze EV ooit nog opgeladen. 

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 731)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.