Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 731)
    • Schiet me maar neer als ik ooit met een nummerplaat rijd waarop Yellow en/of Submarine staat :popcorn:

Is dat in Japan?

‘t Is voor de nummerplaat dat ik ‘m postte 🙂
        De prijs voor de exclusieve nummerplaten zakt weer naar 1000 Euro, vandaar dat ik deze voorzet gaf :salut: :engeltje:

En de nummerplaat is schaamtelijk…

Lelijk 😳

aoO3ZK3_700b.jpg

Mooie foto :up: Ook nog gepasseerd daar .

Vorige week op de Timmelsjoch, een mooie gele decapotable kever, temperatuur ik schat een 10-12 graden.

kever.JPG

Het was er wel heel stijl bergop precies … maar ik krijg hem niet goedgezet … (edit by mod :salut: )

SpeedYellowGTS.jpg

z964rs.jpg

[video width=425 height=344 type=vimeo]49877924[/video]

z968.jpg

Juist! Die neuzen van die rij auto’s links op de foto zijn allemaal 964, ik tel er op een andere foto 25-30! :respect2:

Hij lijkt verder ook wel een voorkeur voor 964 te hebben, ‘t is je soulmate :mrgreen: 😀 :engeltje:

Japanese Obsession – Oftewel de onwaarschijnlijke collectie van ex-fabriekspiloot voor Porsche, Tetsu Ikuzawa.

ALP_4758-ID-7ba15e8f-1e39-49b3-b194-4ff291f9855e.jpg

Heeft bijvoorbeeld ook een exemplaar van elk model targa’s. In het geel! :first:

ALP_5169-ID-78a66495-0e97-4ae1-c077-a20249872398.jpg

Het laatste project van DP Motorsport past in dat rijtje, Project Yellow genaamd. Het is een Porsche 911 van de 964-generatie. In plaats van heel veel turbo’s en een bizarre bodykit zijn ze veel subtieler te werk gegaan. Het was de bedoeling om er een soort lichtgewicht clubracer van te maken. Maar niet dermate extreem dat je er de weg niet meer mee op mag. Er is veel gebruik gemaakt van lichtgewicht materialen als koolstofvezel (koets), aluminium (bagageklep en motorkap) of plexiglas (glas). DP motorsport hanteert de regel dat 25% minder gewicht en 30% meer vermogen resulteren in 100% meer rijvreugde. Bij deze 911 pakte dat ook erg goed uit.

De gehele koets werd gespoten in Porsche kleurcode 114 (Signaalgeel). De auto staat flink lager dankzij een KW Clubsport schroefset. Ook hebben ze de motor aangepakt, zij het wederom subtiel. Het blok werd uitgeboord tot 3.800 cc en kreeg nieuwe nokkenassen, kleppen en een M&M-uitlaatsysteem. Het totale vermogen bedraagt 329 pk. Het vermogen wordt uiteraard enkel op de achterwielen overgebracht. Een sperdifferentieel is uiteraard aanwezig. Enige dissonant zijn de velgen. De OZ Ultraleggera III velgen zijn absoluut erg fraai, maar iets te modern voor een 1990 Porsche. Ze dragen wel bij met het verlagen van het onafgeveerde gewicht.

dp-motorsport-964.jpg

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.