Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 731)
      •  

Uitbergen zondag 24 oktober, uitloper Kalkense Meersen bij de Schelde: CO2 monster meets minimal mobile while CO2 farthers look uninterested in the background

[hide]Daaaaaaaaamn, hoe cool is die bak !
          Relatief lichtgewicht.  Ik kan het wel smaken.  Ontbreekt bij mij nog.  Moet mij misschien nog eens verdiepen in het Lotus gamma.
          [/hide]

nou, 570 pk voor 1150 kg… respect 

Van een 928 rijder ontvangen, die gasten zijn altijd een beetje stouter dan de rest 

Begrijpelijk en dat zou ik ook doen; niet om uit te pakken en je ego te strelen, dus”Aus Prinzip, nicht aus Prestige”

[quote=”DST post=286686″]Ge(i)le Lambo’s mogen hier ook gepost worden hoor [/quote]
                   @ DST   ;     Sommige zijn nogal een beetje (mensen) schuw  ( hier en ook op FB ) en verkiezen hun speelgoed/ en identiteit niet te delen met bepaalde mede forummers   

Ge(i)le Lambo’s mogen hier ook gepost worden hoor 

[hide]Verdikke wat zijn die Mclarens toch lekkere bakken.[/hide]

Onder het motto van  van dit topic  : geel =geel       
                          Echte  juweeltjes om naar te kijken , om naar te luisteren en om in te rijden  

signal yellow PTS

This one hurts my ears.

This one hurts my eyes !

Bescheiden bodykit van Wald voor de Supra…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 731)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.