Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Maker
    Discussie
  • Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 731)
    • Vrucht van dagje Monaco:

Een 718 van een Duitser met eveneens gele stiksels. Mooi.

P7314708.JPG

P7314709.JPG

Een Fellali Callifornia van een Monegask met meer geld dan verstand van kleurencombo’s. Read my lips: nooit een beige interieur in een geel koetswerk! Velgen ook mottig.

P7314711.JPG

Achter op de foto zie je ook een matzwarte Rolls. Ook niet echt okee.

Daarom dat die Schotten ons overal zo aangaapten! Ze waren gechoqueerd door het zien voorbijrijden van mijn gele.. :mrgreen:

P7224548-2.JPG

In Borgerhout houden ze sowieso van kleurtjes en er zit ook een liefhebber van geel 🙂

Klopt het dat je op een 718 ook de optie “velgen in koetswerkkleur” kan hebben of droom ik? Ik heb er anders nog nooit zo één gezien op foto, laat staan in het echt?

Antwoord: yes!!

iris-3-2.jpeg

:respect2: :respect2: :lekker: :lekker: :hail: :hail:

z968cs.jpg

Centenario_n.jpg

Op een dag in Edinbrough:

P7234585.JPG

P7234586.JPG

P7234587.JPG

@ car cave Hasselt

neGele_n.jpg

Euh…

zoiets?
                            new-porsche-911-gt3-turned-into-clown-car-with-trailer-by-crazy-dutch-video-85944_1.jpg
                            :happy:

:engeltje:

[hide]Niet verklappen, maar de enige kleur die het af en toe kan halen van geel, is ros[/hide]

deze wil je dan zeker niet onthouden Erwin. een vriendin wou persé plaatsnemen in mijn gele longnose, de bijhorend pet moest ook op natuurlijk
                                DSC05115.JPG

Geel is nu echt doorgebroken… werkelijk alles en iedereen moet iets in het geel doen:

Giallo1.JPG

Giallo2R.JPG

Giallo3YSub.JPG

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 731)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.