Home › Forum › Zeverhoekje › Giallo per tutti gli oggetti e per sempre
- Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Misschien dan beter in Italië gaan wonen en ons uw gelul te besparen.
[quote=”bccars post=286348″] Maar wat ik niet snap is dat er constant Italiaans wordt gebruikt. Wat heeft de Italiaanse taal met geel of met Porsche te maken ? Of is dat een verwijzing naar een gezamelijke vakantie die ik niet meegedaan hebt en daardoor de clue niet snap ?[/quote]
Als je met een gele Porsche in Italië flaneert, dan zul je het wel weten! Bij ons reageren enkel 9-jarige jongetjes enthousiast op gele bolides, in BXL is het al wat enthousiaster maar toch ook vooral vanwege de talrijke centraal-Afrikaanse kerels die op straat rondhangen. Maar in Italië is het in tegenstelling tot onze gereserveerde Vlaamse aard dolle pret, inclusief de doelgroep (knappe madammen).
Koppel dit met mijn band met Italië: ik verdeelde lang Italiaans design – keukens en kasten vooral – en ik trek mijn plan met de taal die prachtig is. Plus de reizen die we deden in het fenomenale maar politiek verwrongen land…
Het is gewoon voor de fun dus. Giallo klinkt ook veel ronder dan geel of het ronduit hoekige Gelb… Net zo de avatar: ik ben een muziekliefhebber en vind de Beatles nog steeds geniaal en Yellow Submarine een onweerstaanbaar grappig nummer met dito tekenfilm.
[quote=”bccars post=286348″]Om het eens even over een andere brug te gooien. Er zijn hier liefhebbers van de kleur geel aan de ene kant, en haters aan de andere kant. Maar wat ik niet snap is dat er constant Italiaans wordt gebruikt. Wat heeft de Italiaanse taal met geel of met Porsche te maken ? Of is dat een verwijzing naar een gezamelijke vakantie die ik niet meegedaan hebt en daardoor de clue niet snap ?[/quote]
Van dat Italiaans (via google) heb ik ook nooit begrepen, maar dat kan de gele man misschien beter uitleggen
zoals ook reeds gezegd , met die”neuzemakers” in café of op terras( een forum is anders) ; ik bepaal zelf irl met wie ik een terrasje ga doenAls er zo’n “neuzemakers” in uw café zitten, blijft al de rest weg.
Om het eens even over een andere brug te gooien. Er zijn hier liefhebbers van de kleur geel aan de ene kant, en haters aan de andere kant. Maar wat ik niet snap is dat er constant Italiaans wordt gebruikt. Wat heeft de Italiaanse taal met geel of met Porsche te maken ? Of is dat een verwijzing naar een gezamelijke vakantie die ik niet meegedaan hebt en daardoor de clue niet snap ?
Zwartkijker[url=https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Zwartkijker/1]1) Doemdenker 2) Hypochonder 3) Hypochondrist 4) Iemand die het somber inziet 5) Negatief mens 6) Pessimist 7) Pessimisten 8) Zwaarhoofd 9) Zwartkijkers
Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Zwartkijker/1en gewoon copy-paste, geen loos en bescheten woorden-gescharrel
gli stolti tra gli stolti
“er zijn al genoeg dwazen op deze wereld”
gele lamzak
BETEKENIS & DEFINITIE“iemand die door opvallend gedrag, gekleurde kleding of voertuig telkens de aandacht opeist of zal opeisen, en er alles aan zal doen om in de belangstelling te staan …”
Beter verwoord als:
1) Geitenbreier 2) Lamlul 3) Lammeling 4) Lanterfanter 5) Lapzwans 6) Leegloper 7) Lijntrekker 8) Nietsnut 9) Slampamper 10) Slapkous 11) Slome vent 12) Traag persoon
Gevonden op [url=https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Lamzak/1]https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Lamzak/1[/url]Bron : Nederlandse encyclopedie
ps. niks persoonlijk hoor…
tutti gli oggetti = àlle objecten
er is al genoeg grijs op de wereld
grijze muis:
BETEKENIS & DEFINITIE
iemand aan wie niets opvallends is.
iemand aan wie niets opvallends is, die volkomen oninteressant is en geen eigen persoonlijkheid lijkt te hebben.(Algemeen Nederlands Woordenboek)
daarom:
neen helemaal niet
Ander topîc noemt KNAPPE PORSCHE’s en vrouwen
Dit topic is voor gele Porsches@DST : ben je niet beetje verward met dat andere topic hier ?.iets met madammen en P
Dit topic is hier de heilige tempel van je weet wel hé ( diene met zijne gele 718 cabrio )
soms je google zoekmachine resetten , kan wonderen doen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.