Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 731)
      •  

275 GTB Ecurie Francorchamps

Signal Yellow! 

Signal gelb  ;donker geel : ik blijf het mooi vinden hoor

Speed yellow of course

Volledig mee eens, om van de achterkant nog te zwijgen. Bumpers zijn veel te ‘zwaar’, inclusief de vele hoeken en kantjes. Gene fan, geef mij maar 997 of 991 GT3.
                      [quote=”DST” post=284689″] 

Sorry hoor
                      Maar dit is de lelijkste Porsche sinds de 996 (tractoren niet mee geteld)

[/quote]

Ach ja, ieder zijn ding he.  Ik vind alvast de 992 in al zijn vormen zeer geslaagd, ook de GT3.  En ja, ook die Roma !  Gisteren was deze laatste in het rood op topgear.  Zeer mooi.

De Roma is schitterend, veruit de mooiste Ferrari.

De 992 is ook subliem. Hoe vertrouwd ook, de vorm is uniek. Ik begrijp niet goed hoe sommigen de ene 911 zoveel lelijker zeggen te vinden dan de andere. 

Héhé  het is  blijkbaar niet makkelijk voor de Porsche designers om de fans content te houden met de nieuwe 992 , al dan niet in GT3 uitvoering of wel 
                            De ene vind de kont niet mooi ,de andere de zwaneneck spoiler erover ;ook vinden sommigen de muil niet lang ok     . Porsche kweekt blijkbaar moeilijke en veeleisende klanten. 

De oplossing biedt zich aan bij F oa

Voila de nieuwe  Roma in het geel : prachtig en tijdloos ;een echte GT met 620pk uit een 4l Turbo ,zeker geen circuitbeest. 

Geel is in elk geval genadeloos. Very few cars can pull off yellow…

wat de 992 GT3 betreft: het is allemaal functioneel en dus mooi. Er mankeert misschien wat geel in de muil van het beest 

[quote=”DST” post=284689″] 
                                Sorry hoor

[/quote]
                                Ik vind dat signal gelb (klassieke kleur )veel veel mooier dan dat speedgelb
                                Ja persoonlijke smaken in kleuren verschillen nu eenmaal ,

[quote=”DST” post=284689″]… dit is de lelijkste Porsche sinds de 996 (tractoren niet mee geteld)
                                   [/quote]
                                  +1, die voorkant ziet er niet uit

Sorry hoor

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 731)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.