Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 731)
      • Neen die config is niet voor mij, ik zie liever een andere veglenkleur en een ander dak.
        (Zit daar nu een zweem oranje in signal gelb ?)

En van Vegas gelb naar  Signal gelb  
           Voor de echte “boys”  die graag scheuren over het asfalt van een gesloten omloop 

De bucketlist groeit… ( voor sommige toch )

‘t Is een lekker beest.  Vegas Gelb.  Niet mis.

Ascari … op de bucket list …

@bccars ; om je appetijt te doen groeien, nog even kort dit filmpje   

Inspirerende backdrop bij de gelbe Audi foto’s, een mens krijgt zin om

Opel Manta ElektroMOD

Een beetje nivo kan geen kwaad 

When you can choose for the yellow color and four rings ; we prefer the R8 RWD ,RWS or even quattro,  above the the sistercar from Zuffenhausen without any doubt 

And…… about submarines; we don’t give a shit 

Vermits de gele duikboot dit topic wat aan het verwaarlozen is…

B nummerplaat!

En intussen is onze huismascotte Anna weer opgedoken in het gezelschap van een gele auto  
                              Ditmaal een gele Supra   ( met BMW onderdelen )

Puur qua soundbeleving kan de GT3 de V10 niet evenaren !  Maar je hebt natuurlijk met Audi niet het imago van Porsche.

Persoonlijk vind ik dat gele dashboard wel mooi.  Ik heb het nog niet in real life gezien, maar zolang het niet reflecteert in mijn gezichtsveld zou ik dat durven overwegen in een eigen Porsche.  Het geel in het klokje echter niet, dat ondergraaft voor mij de functionaliteit teveel, mijn oog pikt veel sneller witte info op een zwarte achtergrond op.

[quote=”bccars” post=284411″]Hangt ook weer van de gebruiksomstandigheden af he.  Voor de regelmatige trackdayers kan je beter die GT3 nemen ipv die Audi.  Voor op straat, mmmmm …
                                  De Audi is alvast mooi in het geel.[/quote]
                                  Voila ,dat was ook de commentaar van de kenners op you tube : voor een snelle trackday is de  GT3 ongeëvenaard, voor de  straat daarentegen, big fun with Audi R8  RWD ( rear wheel drive) en een ideale snelle GT met een sopraan achter in de kofferbak .  

En ja ,  het gele kostuum  staat de Audi R8 veel veel beter dan de 718 Spyder in het geel 

Wat een lelijk dashboard

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 731)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.