Home › Forum › Zeverhoekje › gisteren is m’n P gestolen…
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 2 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem16 november 2011 om 02:56
Op een verstandige manier, er je geen reet van aantrekken!
>>>>>En dan terug ontopic<<<<<<
gd1 schrijft:
ik heb er voor gewerkt en ik rij ermee en ze kunnen de pot op ! Nah. 😈
das pas een tekst voor op een bumpersticker. 😀 😀 😀
@ mushroom : dan kunt ge wel uw kar niet vullen hé 😉 .
of is dat de bedoeling, nog meer fun want je moet een paar keer op en af rijden 😀That’s the spirit!! 🙂
Toen ik nog met Astra’kes van ‘t werk reed en de Porsche maar om de zoveel tijd eens buitenkwam (vele manen geleden) kwam hij zeker buiten als ik naar de Aldi ging! Daarvoor zette ik mijn Astra eerst uit de weg om met de Porsche buiten te kunnen 8)
Gelachen!!
Al die ouw meekes : ziet daar… zo nen auto en dan naar den Aldi komen…
Lol … (pinkt een traan weg) 😉Lang geleden, toen de honden nog met hun gat blaften, stapte ik een frituur binnen na m’n Porschtje 😀 (m’n eerste een 2.4tje) voor de deur geparkeerd te hebben.
En ik hoorde bij het binnenkomen daar een pipo tegen zijn maat zeggen :
pff da ried ton met een Porsche en da moe ton na de friteure kommen
‘k ben er naartoe gegaan en ik heb gezegd, ah zijn er dan speciale frituren voor de die, die met een Porsche rijden of mogen die geen frieten meer eten misschien ?
En ‘t was direkt stil…. en ik kan er zo nog enkele vertellen, maar dat ze zeggen wat ze willen, ik heb er voor gewerkt en ik rij ermee en ze kunnen de pot op ! Nah. 😈Het geze*k moet je er bijnemen natuurlijk en je krijgt mensen niet zomaar omgepraat, maar da’s dan al een goede schifting om te weten welke mensen wél jouw aandacht verdienen en welke niet.
Toen ik offertes liet maken is er één langsgekomen met een Hummer. Zijn prijs was quasi het dubbel van de rest. Daar heb ik toen ook feestelijk voor bedankt, maar ik ga regelmatig naar een restaurantje in Dendermonde omdat ik weet dat de eigenaar een 996 heeft. 🙂
‘k Heb graag dat mijn zuurverdiende centen door iemand anders goed besteed worden 😉vawilliam2003 schrijft:
De mijn staat ook nooit voor de deur.
Daar heb ik meerdere redenen voor.
De voornaamste is dat ik niet wil dat iedereen weet dat ik een Porsche heb 😳
Ik ben zelfstandig boomverzorger en handel in brandhout, houtbriketten en pellets.
Ik krijg al genoeg onnozel 🙄 opmerkingen over mijn BMW.
Vele van mijn klanten gaan er dan vanuit dat ik wel duurder zal zijn dan de andere handelaars.daarom staan deze bakker zijn porsches nooit voor de deur, want dan is het weer omdat dat brood ZOOO duur is , en zeker niet omdat ik 7 nachten op 7 werk voor meerdere winkels.
Anoniem15 november 2011 om 16:03Klopt wel wat je zegt.
Als ze zich afvragen wat je wel doet voor uw geld is het nog ok.
Maar ik zie mij bvb niet met de Porsche een offerte gaan maken om bvb snoeiwerken uit te voeren.Mja, een beetje de Belgische mentaliteit vrees ik.
Ben een meegaand type, maar op zo’n dingen kan ik redelijk averechts zijn.Ik zet de mijne binnen om geen beschadigingen van andere auto’s te hebben maar ik zou’m veel liever in’t midden van ‘t plein zetten met een paar spots erop om de mensen te laten zien dat – indien ze wat minder bekakt zouden zijn – iedereen daar kan mee rondrijden.
But hey, that’s just me! 🙂In het begin stak ik ‘m ook weg, maar de laatste tijd is’t meer en meer in your face, en wie commentaar heeft kan commentaar terugkrijgen. In 95% van de gevallen is de commentaar ook positief hoor. Telkens ik ‘m sta af te wassen is er wel iemand die een praatje komt maken, ‘t is maar achteraf dat hun molentje begint te draaien van “die doet dat toch niet slecht precies, etc…wat doet die, wat zou die verdienen en waarom hij wel en ik niet”.
vawilliam2003 schrijft:
De mijn staat ook nooit voor de deur.
Ik ben zelfstandig boomverzorger en handel in brandhout, houtbriketten en pellets.
Ik krijg al genoeg onnozel 🙄 opmerkingen over mijn BMW.Ikzelf werk in de sociale sector en daily driver is ook een BMW. Binnenkort een Porsche er bij naast de 924 van mijn zoon.
Ga daar zeker geen ‘reklam’ mee maken.Anoniem14 november 2011 om 20:43De mijn staat ook nooit voor de deur.
Ik krijg al genoeg onnozel 🙄 opmerkingen over mijn BMW.
Vele van mijn klanten gaan er dan vanuit dat ik wel duurder zal zijn dan de andere handelaars.van gezonde argwaan gesproken 😆 , je kan idd niet voorzichtig genoeg zijn 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.