gisteren is m’n P gestolen…

Home Forum Zeverhoekje gisteren is m’n P gestolen…

• Maker
    Discussie
  • de eerste dag dat ik terug met de 914 naar het werk rij, en ze hebben al de ‘P’ van m’n motordeksel afgehaald….
    👿 👿

kunnen ze nu eens nergens afblijven ????

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Blijkbaar, in eder geval ni in mijn buurt (dan zou de P op blokjes gestaan hebben)

Lees voor mijn buurt: Borgerhout

Waar werkt gij ? gevaarlijke buurt precies…

ik denk dat ze meer hebben willen meenemen dan allen de “P” deze keer,
          juist op uitgekomen:

By ironpatje at 2011-11-10

morgen naar de politie bellen ??? (of zou m’n deurklink zelfmoord hebben willen plegen ???)

(‘t was echt geforceerd, mechanisme is kapot 🙁 …)

Anoniem

Ik ben net terug van verlof ,ik opende het forum en zag P gestolen .
            Eerste reactie was een luide vloek en het vertellen aan mijn vriendin en heel snel dit lezen .
            Oef het valt gelukkig HEEL goed mee .

Amaai, ook eerst verkeerd gelezen in topic. 🙁 🙁 🙁

idem hier, stond al op het randje van kiekenvel

Is klote , maar ook ik ben opgelucht .
                  Ik dacht ook bij het lezen van de hoofding het ergste .

als het een troost mag zijn, ook zonder P een mega cool bakske 😉
                    maar het is natuurlijk balen

Wim

Dacht ook eerst dat het de complete P was, dit is natuurlijk ook niet leuk. 💡
                      Maar zou erger zijn als hij compleet weg geweest zou zijn.

oef… het klinkt mss cynisch maar je topic titel deed me vermoeden dat de hele auto ontvreemd was. dus kop op, elk nadeel heb z’n voordeel, en geniet verder van elke kilometer met je 914 ❗
                        het blijft natuurlijk klote dat ons rechtsysteem dergelijke criminaliteit weglacht 👿

Fuckers !

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.