Give Away – 10 DUO-tickets www.interclassics.be ism Le Doux & Mortelmans

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Give Away – 10 DUO-tickets www.interclassics.be ism Le Doux & Mortelmans

• Maker
    Discussie
  • Beste Forumleden,

Le Doux & Mortelmans heeft ons 10 DUO-tickets cadeau gedaan voor de Interclassics 2019 @ Brussels Expo.
    https://www.interclassics.be/

Deze 10 DUO-tickets mogen we ter beschikking stellen aan de forumleden.
    Hoe gaat het in zijn werk?
    Vanaf vrijdag 25/10/2019 middernacht tot zondag 27/10/2019 middernacht verschijnt er een Give Away online op het forum.

Het volstaat om de nodige gegevens in te vullen en te verzenden.
    Maandag 28/10/2019 worden de gelukkige bekend gemaakt.

Veel succes.
    Het PorscheForum-Team

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Ja de moeite Interclassics Brussel alsook tof om PFB leden te ontmoeten die je nog niet kende … Pluim voor sponsor LDM :applaus:

0

Vandaag langs geweest in Brussel naar Interclassics en enkele forumleden ontmoet.:up: :up:
        Was tof, lachen en iets drinken en tevens mooie wagens zien.

Bedankt voor de duo-kaarten.

Costa

0

Bij mij in Bilzen NIET

0

@de_Koen

De Post geweldig …

@ZUFF-718
            Is hier deze vm een post-auto gepasseerd aan de brievenbus ;-).

0

Koen ; ter info

postkantoor is gesloten op 15 november ter ere van Feest van Dynastie

ik twijfel of er post wordt bezorgd aan huis

0

Ik heb helaas nog niets ontvangen….

0

Jawel, mijn tickets heden ontvangen waarvoor dank.

0

@de_koen De tickets komen per post.

0

[quote=”de_koen” post=278801]
                      komen de tickets per post of digitaal ?[/quote]

Iemand zijn kaarten al gekregen via de post of mail ?
                      Ik dacht vrijdag te gaan…

0

ik denk dat het juiste antwoord rond de 100 was, want dat was mijn antwoord….
                        Zondagavond was dit topic +/- 130 keer bekeken, daarom op 100 gegokt

De actie is dan verlengd met 2dagen (dus eigenlijk verdubbeling in loopduur) terwijl ik zondagavond net voor de oorspronkelijke deadline al mijn antwoord gegeven had.
                        mss had ik wel te veel gegokt en is dat net de reden dat ik toch gewonnen heb ?

maar ik begrijp dat de ‘wedstrijd ‘ ook via mail verspreid is ?

anyway komen de tickets per post of digitaal ?

0

+1 voor gratis bier

0

[quote=”snoer 964″ post=278787]En wat was het juiste antwoord eigenlijk ?[/quote]

Een terechte vraag, ik heb de indruk dat hier heel veel forumleden hebben aan mee gedaan , veel meer dan het gebruikelijke aantal dat je tegenkomt in topics.
                            Maar misschien is het beter dat deze vraag onbeantwoord blijft om mogelijke discussie en lawines te vermijden :drink:

Misschien betalen die 10 gasten ,die een kaart gewonnen hebben, ons wel een pint daar in Brussel ,als we ze herkennen en tegenkomen 😀 😀

0

En wat was het juiste antwoord eigenlijk ?

0

Top, bedankt!

0

Toppie :drink: :first:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.