Goed of slecht idee een tracking systeem ??

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Goed of slecht idee een tracking systeem ??

• Maker
    Discussie
  • Even afgesplitst van diefstal draadje omdat we daar te veel afwijken van gebeurde

weer eentje .. en dezelfde buurt quasi 😯 🙁

‘t zou m’n ergste nachtmerrie zijn eerlijk gezegd. Als er 1 van m’n elfjes moest verdwijnen zonder meer.
    ‘k was ook eventueel aan het denken van eens een tracking device in te bouwen. ‘k heb een vriend die voor zulke firma’s ontwikkeling heeft gedaan van chips en ontvangers. Misschien daar m’n licht eens opsteken van wat er echt bijna onvindbaar kan ingebouwd worden. Mocht’k iets super vernemen -> I’ll keep you updated!

En in the meanwhile, alles achter slot en grendel en altijd in het zicht parkeren.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
  • Wim

Moet je hem eens in een aluminium container rijden, en kijken of je hem dan nog kunt vinden. 😉

ik heb ook nog eens tijd gevonden om te reageren op een berichtje.
        ik heb ook een alarm erin gezet met alles erop er eraan maar ben er tevreden van.
        de techniek staat niet stil en er bestaan zoveel merken en systemen maar mijne mag je 6 uur van de accu halen en weet nog steeds waar hij is en of hij aan het rijden is. zelfs na kabels door te knippen van 1 van de 6 modules ( maar vindt ze maar allemaal)
        tracking steeds goed want waar je voor gewerkt hebt of waar je van houdt moet je steeds beschermen

Jammers heb je in alle soorten en maten. Met een volle accu gaan ze wel een tijd mee. Voor lange ritten in een “meegenomen” auto zullen ze de kleinere uitvoeringen idd pluggen in de aansteker. klikhierop

Is het niet zo dat een gsmjammer voeding nodig heeft van uit jouw wagen. (Sigarettenaansteker)
            Die jammers hebben dacht ik niet zo een groot bereik.

Goed idee bully! :up:

Yep want geen signaal meer. Het simpelste is onder je stoel of ergens anders een schakelaar te zetten die de stroom naar de benzine-pomp onderbreekt. Thuis aan gekomen -klik- schakelaar om en ze kunnen starten wat ze willen 😉 Alle dure elektronica dingetjes kunnen ze omzeilen de simpelste dingetjes niet.

gps-partner.nl/index.php?route=product/product&product_id=52

Hier een link met een uitgebreidere uitleg van het toestel. je kan blijkbaar de batterij en benzinetoevoer lam leggen. als je dit doet als je de wagen parkeert kan zon gsm jammer dat dan omzeilen?

Heb het filmke met de Fransoos niet verder bekeken, slecht voor mijne bloeddruk. In alle geval moest er nen dader gevonden worden of moest ik er ene betrappen :what:

Is niet netjes om daarna je post te wissen…….. 😉

Bedankt voor het zeer vriendelijke antwoord ,en trouwens ook een goeie avond!

[quote=”Cdnmario” post=132026]ik heb een oude gsm met een goede batt in mn p verstopt ,die ik iedere week oplaad!
                        een geactiveerde sim kaart(pay en go) is altijd op te sporen[/quote]Hier een apparaatje die dat meteen ziet klikhierop.

Als je dit even bekeken had zie je dat dat niet werkt. :popcorn: [quote=”bully” post=131986][quote=”bully” post=131980]klikhierop[/quote] en kijk hier vanaf 2minuut20. klikhierop Zo gaat dat he ;)[/quote]

Ik had blijkbaar iets over het hoofd gezien :relaxman:

Mario

[quote=”patrickvb” post=132004][quote=”Datake” post=131992]Heeft er hier dan niemand een alarm op hun huis / garage …?[/quote]
                              Wie kijkt nog op van een alarm dat af gaat?
                              Die ongewenste gasten blijven geen eeuwigheid rond hangen in je huis.
                              Met alarm maak ik me geen illusies.[/quote]

nja, mijn buren zouden toch wel komen kijken hoor… voordeel van in een klein boerengat te wonen zeker… nog iets of wat sociale controle hier, in een stad is dat vermoedelijk wel anders.

daarinboven zou ik zelf dus wel wakker worden natuurlijk, wat minder goed nieuws zou zijn voor de inbrekers in kwestie, I shoot to kill :coolness:

[quote=”Datake” post=131992]Heeft er hier dan niemand een alarm op hun huis / garage …?[/quote]
                                Wie kijkt nog op van een alarm dat af gaat?
                                Die ongewenste gasten blijven geen eeuwigheid rond hangen in je huis.
                                Met alarm maak ik me geen illusies.

d051.JPG

Deze twee waken op mijn wagens + nog een alarm in gans het huis :what:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.