Goed of slecht idee een tracking systeem ??

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Goed of slecht idee een tracking systeem ??

• Maker
    Discussie
  • Even afgesplitst van diefstal draadje omdat we daar te veel afwijken van gebeurde

weer eentje .. en dezelfde buurt quasi 😯 🙁

‘t zou m’n ergste nachtmerrie zijn eerlijk gezegd. Als er 1 van m’n elfjes moest verdwijnen zonder meer.
    ‘k was ook eventueel aan het denken van eens een tracking device in te bouwen. ‘k heb een vriend die voor zulke firma’s ontwikkeling heeft gedaan van chips en ontvangers. Misschien daar m’n licht eens opsteken van wat er echt bijna onvindbaar kan ingebouwd worden. Mocht’k iets super vernemen -> I’ll keep you updated!

En in the meanwhile, alles achter slot en grendel en altijd in het zicht parkeren.

2 reacties aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
    • Ik heb het al eerder vermeld op dit forum maar Track & Trace toestelletjes zijn niet duur meer.

Na aankoop hebt je geen abonnementskosten en gratis gebruik van software voor het volgen van uw tracker!

Zelf ben ik in het bezit van de TTS371, het kleinste track en trace systeem in zijn soort om in te bouwen.

Het is een lichtgewicht en waterdicht Track & Trace apparaat met GPS- en GSM verbindingen, dat in staat is coördinaten en andere data van volgapparatuur te vergaren en via een GSM netwerk te verzenden.

Dit apparaat is perfect geschikt voor toepassingen waarbij locatiebepaling van objecten op afstand is gewenst. U kunt dus uw objecten op afstand, zoals auto’s, boten etc., snel en gemakkelijk opsporen en/of volgen.

Met zijn GSM-jamming detectie maakt deze tracker zich uniek t.o.v. andere trackers. Wanneer er geprobeerd wordt het GSM netwerk te storen d.m.v. een jammer krijgt u een sms met een alarm- melding waardoor u actie kan ondernemen.

De tracker heeft ook een interne batterij, wanneer de stroomtoevoer verbroken wordt neemt de interne batterij de stroom tijdelijk over.

Ik heb destijds +- 200 euro betaald

een goeie GPS-tracker kost een 500€ + abonement voor de simkaart.
        Werkt op batterijen die je elke drie maand moet laden en kan je overal wegstoppen.
        Mss te overwegen?

2 reacties aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.