- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 april 2013 om 00:32
Dus… Sinds we in ons nieuw appartementje wonen en we hier over een keldertje en een garage beschikken, spookt het volgende idee door mijn hoofd: een wagen met oldtimer leeftijd kopen met wat werk aan om die dan zelf in orde te zetten. Ik droom namelijk al jaaaren van een eigen werkplek en een complete en ordelijke werkkist. Nu is er slechts één punt wat me hiervan wat weerhoud: ik ben geen mechanieker en ken dus van wagens (te) weinig af. Nu zou ik wel alles volgens de boekjes doen en de regels van de kunst volgen. En ik beschik over een groot gezond verstand en ben zeer perfectionistisch aangelegd, dus op die punten zit het wel goed. Ik heb zelfs al een mogelijk project op het oog: een paar kleine elektrische puntjes en de ontsteking en vacuum moet nagekeken worden. Interieur en exterieur zou zo goed als perfect zijn dus hieraan zou ik niets moeten doen. Mij lijkt het wel een leuke uitdaging maar of het een goed idee is…? Wat denken jullie?
En ja ik ben een dromer die steeds van gedachte veranderd, maar die droom gaat ook uitkomen. Die P komt! 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.