Goede garage in de buurt Gent of Brugge

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Goede garage in de buurt Gent of Brugge

• Maker
    Discussie
  • Onze porsche is nog niet op onderhoud geweest sinds aankoop. Hij rijdt heel goed maar moet toch voor alle zekerheid eens op onderhoud.

Wij wonen in de buurt van Aalter tussen Gent en Brugge.

Kent er iemand een goede garage dat een beetje in de buurt is?

Mag je met O platen verder rijden om naar een garage te rijden:?:

iemand ervaring met FG Porsche garage?

dank u 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • [quote=”ppp 356″:1e8qad51][quote=”RSR”:1e8qad51]van Aalter centrum tot hier is 60.7 km en van Aalter centrum tot bij FG is 51.4 KM en van FG tot hier is idd 22.9 km wat heel raar is, ik sta daar op 8 min al 😕 [/quote]

Niet slecht, een gemiddelde snelheid van 171.75 km/u 😯 😯 [/quote]

Ja Paul ik snap het ook niet goed 😕 , ik rij wel langs een andere weg normaal langs daar maar dat zal de zaak niet maken vrees ik. Trouwens het is op die wel dat ze me verleden jaar en boete hebben gegeven 8)

[quote=”mcklusky”:2nqcrdf9]ja ma ja, ge moet de luc soms eens zien vliegen… t schijnt dat de belettering van zijn auto’s het best leesbaar is bij een snelheid boven de 160 😈 [/quote]

😆 😆 nee dave boven de 180is ze pas heel goed leesbaar. 😆

😆

ja ma ja, ge moet de luc soms eens zien vliegen… t schijnt dat de belettering van zijn auto’s het best leesbaar is bij een snelheid boven de 160 😈

[quote=”RSR”:vfwg9plx]van Aalter centrum tot hier is 60.7 km en van Aalter centrum tot bij FG is 51.4 KM en van FG tot hier is idd 22.9 km wat heel raar is, ik sta daar op 8 min al 😕 [/quote]

Niet slecht, een gemiddelde snelheid van 171.75 km/u 😯 😯

van Aalter centrum tot hier is 60.7 km en van Aalter centrum tot bij FG is 51.4 KM en van FG tot hier is idd 22.9 km wat heel raar is, ik sta daar op 8 min al 😕

[quote=”mcklusky”:2q31fmp3]23km ??
                  heb ik dan vorige keer gevlogen of wa ? amai…

ik dacht dat dat korter was, ma ne mens kan zich vergissen hé…[/quote]

Als ge vliegt is het altijd korter hé… > vogelvlucht… 😆

24.3 volgens routenet 😉

23km ??
                      heb ik dan vorige keer gevlogen of wa ? amai…

ik dacht dat dat korter was, ma ne mens kan zich vergissen hé…

De afstand tussen FG en L.E. car is 23 km

[quote=”stefx911″:1x919bgh]Dacht ook dat FG Porsche vooral wagens demonteerde voor onderdelen.

Met O platen naar de garage rijden mag. Heb je ineens een goed excuus voor een rit

En daarbij, een ritje van 73 km naar de Luc is toch leuk zeker !
                          Dan is je wagen in goede handen. Laatste keer dat ik er geweest ben stonder er twee 928’s binnen.[/quote]

staan er nu 3 binnen en 3x 911, 2x 993, 2x boxster, 1×968, 1x 996, 1x 914, 1×930,

[quote=”mcklusky”:s1wdgmer][quote=”stefx911″:s1wdgmer]
                            Dan is je wagen in goede handen. Laatste keer dat ik er geweest ben stonder er twee 928’s binnen.[/quote]

Trouwens zo ver zit Luc nu toch ook niet van FG af… dacht ik of ben ik mis ?[/quote]

7 km denk ik

[quote=”Talbot”:3j497wbr]Zou ik graag doen.

Maar is 73 km van bij mij thuis (mappy) .

Dat kunnen we niet doen met O-platen tenzij je iets organiseert , ritje misschien ? 🙂

groeten[/quote]
                              Met een O plaat mag je naar de garage rijden zonder aanvraag of wat ook

[quote=”stefx911″:275910vg]

Trouwens zo ver zit Luc nu toch ook niet van FG af… dacht ik of ben ik mis ?

Dacht ook dat FG Porsche vooral wagens demonteerde voor onderdelen.

Met O platen naar de garage rijden mag. Heb je ineens een goed excuus voor een rit

Dan is je wagen in goede handen. Laatste keer dat ik er geweest ben stonder er twee 928’s binnen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.