Goede prijs?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Goede prijs?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Just gathering information 😉 wil geen domme beslissingen maken voor de toekomst

Jong en ongeduldig?

neen, de prijs van een goede Boxster met veeeeel minder km’s zal rond de 12 a 15000€ zijn, toch die tot 2000. Je moet tellen dat een revisie snel oploopt, boite eruit, en als die er toch uit is kan je evengoed die laten reviseren, motor eruit laten reviseren en dan alles terug monteren, pfff, ik hoop dat je iemand kent die dit gratis kan doen want enkel in uren ben je al een paar duizend eurootjes armer, zonder nog maar één stuk te hebben veranderd…al moet ik zeggen dat er hier echt wel supergasten zitten die dat zelf kunnen.

Het is een BoxSter!

Wat ga je reviseren? Motor? Versnellingsbak? …
            Het spaarvarken zal goed gevuld moeten zijn. 😉

Beter een kopen die in orde staat dan een goedkope auto waaraan de duizenden EUR kosten moet aan doen. (mijn bescheiden mening)

true daarom dat ik het hier alvast plaats haha 🙂

Zou een revisie een goede investering zijn bij zo’n boxter?

Via foto’s zoals deze kan je niks leren. Je moet ter plaatse gaan en het liefst met iemand die er kennis van heeft. De historiek van een wagen is belangrijk. Onderhoud laat een wagen langer leven, ik vrees als iets te mooi is om waar te zijn, wel dan is het niet waar.
                  Dit allemaal hier geleerd!!!

Van zeer dichtbij te bekijken zou ik zeggen.
                    Veel lager in prijs ga je er geen vinden. Belangrijk om weten is de onderhoudshistorie van de wagen.
                    En 191K is natuurlijk niet echt weinig.
                    Denk er aan, deze staat niet op Belgische papieren, moet ingevoerd worden.

Ik zie via jouw link geen *porsche staan.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.