Goede prijzen Porsche banden!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Goede prijzen Porsche banden!

• Maker
    Discussie

• tim

Hallo allemaal,

Ik verving net de achterbanden op mijn Boxster, 255/40/17, met nieuwe Conti Sport N2 en kwam na jaren zoeken dan eindelijk bij een goede en goedkope handelaar terecht.
      Ik betaal nu 170€ per band, uiteraard geplaatst en gebalanceerd.
      Tot nu toe de goedkoopste prijs die ik vond.
      Iemand andere, beter prijzen?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • ken

je hebt een pm-tje tim

greetz

Voor diezelfde conti’s bij Donckers ook zo iets betaald.

Geplaatst, uitgebalanceerd…enfin, all in 399€ voor de twee achterste
          Was iets van 143€ per band zonder BTW volgens mijn factuur dus 173€

Anoniem

[quote=”tim”:hgczqw9g]Hallo allemaal,

Ik verving net de achterbanden op mijn Boxster, 255/40/17, met nieuwe Conti Sport N2 en kwam na jaren zoeken dan eindelijk bij een goede en goedkope handelaar terecht.
            Ik betaal nu 170€ per band, uiteraard geplaatst en gebalanceerd.
            Tot nu toe de goedkoopste prijs die ik vond.
            Iemand andere, beter prijzen?[/quote]
            Hallo,
            waar was dat juist dat je die prijs kreeg ? Ik heb 2 nieuwe banden nodig (identiek als die hierboven), en de prijs die ik vind is 232€ per stuk incl plaatsing.
            Filip

is inderdaad handig die uitlijner, heeft mijn voorste wielen beetje moeten bijregelen…

[quote=”Setakira”:3aab7g3o]net terug van bij crauwels.

366,17€ voor Michelin Pilot Sport 205/50/17 N2 vooraan met uitlijning wagen erbij.

Valt goed mee en gast is zeer voorzichtig met de velgen 🙂

Hij kent jou goed knoet, gij komt daar met je Boxster maar ja is niet echt een Porsche hé zei hij 😈 [/quote]

yep ik ken em maar al te goed, hij mag dat zeggen 😆

[quote=”Setakira”:1be3p89g]is diene laatste ook heel goed in het uitlijnen?[/quote]

hij heeft pas een 3D uitlijner aangeschaft 😉

net terug van bij crauwels.

366,17€ voor Michelin Pilot Sport 205/50/17 N2 vooraan met uitlijning wagen erbij.

Valt goed mee en gast is zeer voorzichtig met de velgen 🙂

Hij kent jou goed knoet, gij komt daar met je Boxster maar ja is niet echt een Porsche hé zei hij 😈

is diene laatste ook heel goed in het uitlijnen?

http://www.crauwelsbanden.be

heb ik paar maanden terug wel scherpe prijzen gekregen 😉

zeker een aanrader

Ik heb hier ook een goede bandenboer zitten die schitterende prijzen aanbied.
                          bvb voor mijn ouders hun wagen moesten ze bij de dealer het dubbele betalen voor de zelfde band en werk dan bij mijn bandenboer

Deboosere / Ingelmunster , toch zeker de goedkoopste in mijn streek 😉

laatst gevraagd bij hermens.be
                              255/40/17 € 115,- t stuk alles in
                              weet echter het merk/type niet meer 😕

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.