goede raad gevraagd

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 goede raad gevraagd

• Maker
    Discussie
  • hallo jongens, eindelijk is het zover, ik wil een porsche 993 carrera cabrio kopen voor mijn vouw.

wagen 111.000 km , toptoestand, altijd bij porsche dealer onderhouden geweest, automatic,

stel dat mijn vrouw niet graag met die wagen rijdt, en ik moet die verkopen, wat is voor jullie de miniumprijs voor vlugge verkoop?

is er eigenlijk veel vraag naar deze wagens?

sorry jongens maar heb er echt geen benul van

dank voor begrip

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”tvanbroekhoven” post=102162][quote=”porschky” post=102133]ik vrees dat in de toekomst ook plastische chirurgie op het menu staat… want in zijn eerste zin zegt hij immers dat hij de wagen zoekt voor zijn ‘vouw’… Een freudiaanse verspreking die misschien wat rimpeltjes kan verraden..? :mrgreen:[/quote]

Heum, iedereen kiest toch zelf hoe hij zijn partner noemt, zolang het maar met wederzijds respect is :mrgreen:[/quote]

[quote=”porschky” post=102133]ik vrees dat in de toekomst ook plastische chirurgie op het menu staat… want in zijn eerste zin zegt hij immers dat hij de wagen zoekt voor zijn ‘vouw’… Een freudiaanse verspreking die misschien wat rimpeltjes kan verraden..? :mrgreen:[/quote]

Heum, iedereen kiest zelf hoe hij zijn partner noemt, zolang het maar met wederzijds respect is :mrgreen:

Beetje een raar verhaal…
          Als het dan een verrassing is kun je niet met de verkoper afspreken een “koop obv succes”?
          Oftewel huren voor 1 dag en bij succes krijg je de huur niet berekend en bij geen succes krijgt de verkoper € 100,- voor de moeite?

ik vrees dat in de toekomst ook plastische chirurgie op het menu staat… want in zijn eerste zin zegt hij immers dat hij de wagen zoekt voor zijn ‘vouw’… Een freudiaanse verspreking die misschien wat rimpeltjes kan verraden..? :mrgreen:

welkom, een automatic is misschien ideaal voor een vrouw want zo’n porsche heeft toch een iets zwaardere koppeling, alhoewel om weer te verkopen is het misschien niet ideaal want ik verwacht toch meer vraag naar handbakken voor deze types. De meeste kopers van een 993 hebben een zekere kennis van dit type en weten waar ze naar op zoek zijn en om welke redenen. Dat je zit te denken aan de wederverkoopwaarde vind ik al geen goed teken eerlijk gezegd …

Karek welkom op dit Forum .
                Super dat je je weg naar hier hebt gevonden .
                Geef eens wat meer info over de wagen ,evt foto’s ,een link .
                Hopelijk is je vrouw al op de hoogte van de aankoop . 😉 Of in het slechtste geval wil je haar wagen verkopen. 😳 😥

Heb jij wel de juiste vrouw bij de juiste auto :mrgreen:

Ook een goede manier natuurlijk om te weten hoeveel je aan een perfecte 993 mag uitgeven hé ! 😉

Of gewoon zelf mee rijden :happy:

hahahahhaahhahaha, goe gedacht

PB

In dat geval de vrouw weg doen en de 993 houden.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.