Goedemiddag

Home Forum Stel jezelf even voor ! Goedemiddag

• Maker
    Discussie

• Dominique
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb mezelf nog niet voorgesteld, beleefdheid gebied me dit wel te doen.

Ik ben 35 jaar, heb momenteel nog geen Porsche (nog nooit gehad) maar ben al jaren liefhebber van alles wat technisch mooi is, dit heeft zich vertaald in rollend materiaal op hoofdzakelijk twee wielen (Ducati’s, Honda VTR SP-2, BMW R1200S e.d.).

Naar mate men ouder wordt heeft men uiteraard ook meer middelen en ik probeer er dan langzaam werk van te maken om toch eens een droomwagen (zoals bij zovelen hier vermoed ik) in orde te zetten, zijnde (yet another) Porsche 911.

Dus, enfin, we zien wel wat de toekomst brengt. Voorlopig mag men mij catalogeren onder de ‘lurkers’ die helaas niet veel zullen kunnen bijdragen in eerste instantie, maar zeg nooit nooit…

Mvg,

Dominique

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • ik vind trial een coole sport, ‘k heb daar altijd van genoten hoe men zulke beheersing met zulke zware motor kan opbouwen.

Welgekomen,

Ik heb vroeger nog een Duc 748R gehad, maar door een jonge gast die nog snel voor mijn neus zijn oprit wou oprijden heb ik er niet zolang kunnen van genieten dan ik zelf wou :censored:
          Hopelijk kan je -zoals ik onlangs- snel van een Porsche genieten! :driver:

Mooi een trialist ,Heb ik vroeger ook nog gedaan (Motesa cota )ideaal om de motor te leren beheersen .Ziet er vrij gemakkelijk uit maar is dat niet . :respect2:

Even een korte uitleg, die ‘king.dirt’ komt van mijn hobby, ik heb jaren enduro motor gereden en nu al 5 jaar met de trial motor wat ik zeer zeer leuk vind (om het cru te zeggen ze mogen me alle rollend materieel afnemen maar de trial daar blijven ze af).
              Ik heb momenteel een Ossa trial motor en ben daar zeer happy mee, elke zondag zit ik wel ergens op een zandberg of op een terrein met buizen enz te oefenen 🙂

Welcome King and hopefull ounce “Porsche King”

Hallo 😀

Van harte welkom hier op dit Forum

welkom King

zozo je gaat voor de kjn :relaxman: of heb je wa anders voor int zand te crossen, heb da nog geprobeerd met men 748 maar da was na den bocht en de gracht…..
                      en eigenlijk ook nie de bedoeling :mrgreen:

Volgens mij heb je het virus al te pakken .

Alles met wielen dat er ferm uit ziet kan me bekoren 😉
                        (Alles zonder wielen ook haha ;))

Welkom Dominique ,
                          Volgens mij heb je het virus al te pakken . :applaus:
                          Die Porsche komt er wel .
                          Funny

Welkom.

Hmmm… Me like Ducati :first:

welkom
                              als je de porsche pilletjes wil, kom die maar eens halen.eens ingeslikt koop je vlug een PPPPPPPPPPPPPP :drink:

Welkom :drink:

Welkom :drink:
                                  veel succes met je zoektocht, hulp zal je hier genoeg krijgen :first:

Wim

Welkom Dominique, en virus zal je sneller te pakken hebben als je denkt. 😉 q

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.