Goedkope carrossier

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Goedkope carrossier

• Maker
    Discussie

• AudiPorsche
    Deelnemer

Beste

Iemand die iemand kent die goedkoop mijn oldie kan oplassen?
      Betreft een nissan micra (inc 2de set banden) van ’89 die ik kocht voor 300euro om de audiporsche te vervangen in de wintermaanden. (geen wegentaksen en lage verzekering voor 45pk)
      Onder beide deuren is er roest ter grootte van een halve bankkaart daar moet dus een plaatje ingelast worden, moet op niks trekken moet enkel door de keuring komen.

mvg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Wat een discussie en veronderstellingen….
        Wie zegt dat de audi mijn daily driver is?
        ik wil daar gewoon de nrplaten ophangen van de audi en eenmaal het goed weer terug is heb ik maar te wisselen anders elk jaar andere platen gaan aanvragen duplicaat laten maken kost me 52euro.
        Wegentaksen van die oldie kosten mij €17 voor 6maand + verzekering (€7,5) oja dan vergeet ik die vervelende keuring nog (€34 of hoeveel is het intussen). en als er sneeuw ligt ideaal om met te gaan crossen of eens wat onozel met te doen.

En zeg nu zelf welke liefhebber gaat deze als oldtimer koesteren? goed voor oud ijzer ja.

OT: wie kent iemand?

er is geen kat die een verschil ziet tussen een 89er of 93er micra hoor op gewone platen… En dan nog… 93er micra 1.0 150euro taks 89er 40euro, woow serieuze uitbuiting he 90euro gespaard

Een lichte vracht betaald ook zogoed als geen rijtaks he 😉

🙄
            euh….check de prijzen eens, de tijden dat een deftige 944 (al dan niet turbo) voor 4000 euro van eigenaar wisselde is verleden tijd hoor

En het geldt uiteraard niet enkel voor Porsche……

Ik blijf er bij: dergelijke toestanden maken het kapot, en hebben wijzigingen zoals in Nederland tot gevolg.

[quote=”stijnG” post=181146]
              924, 944, etc etc van jaren 80 te koop komen voor zeer weinig geld, want die zullen de dupe zijn[/quote]

weinig verschil met nu :mrgreen:

tja, zal wel aan mij liggen zeker dan, doesn’t matter…

Laat ze maar doen dan. En binnen een paar jaar wordt het inderdaad opgetrokken en zullen er plots een hoop 911, 944, etc etc van jaren 80 te koop komen voor zeer weinig geld, want die zullen de dupe zijn

Wim

Dat is hier in Nederland de reden dus ook geweest dat ze de oldtimer regeling opgetrokken hebben naar 40 jaar.

Dus daarvoor (40 jaar) geen echt voordeel meer, en zeker niet voor dieselrijders.
                  Maar sowat, ieder zijn meug.

PDS

[quote=”stijnG” post=181142]of hij hem nu op O platen of daily platen zet doet hier niet toe.

Het idee om een oude auto (volgens de wet oldtimer) te kopen voor weinig centen, deze met nog minder centen willen opkallefateren om hem door de keuring te krijgen om vervolgens goedkoop rond te tuffen, dat maakt de oldtimerscene kapot.
                    Want dat is zijn bedoeling, dit schrijft de topicstarter zelf…..niet ik[/quote]

🙄

of hij hem nu op O platen of daily platen zet doet hier niet toe.

Het idee om een oude auto (volgens de wet oldtimer) te kopen voor weinig centen, deze met nog minder centen willen opkallefateren om hem door de keuring te krijgen om vervolgens goedkoop rond te tuffen, dat maakt de oldtimerscene kapot.
                      Want dat is zijn bedoeling, dit schrijft de topicstarter zelf…..niet ik

😆

Er staat toch nergens dat hij op O platen gaat rijden he moraalridders

+2 :popcorn:

+1

[quote=”AudiPorsche” post=181106]
                                Betreft een nissan micra (inc 2de set banden) van ’89 die ik kocht voor 300euro om de audiporsche te vervangen in de wintermaanden. (geen wegentaksen en lage verzekering voor 45pk)
                                Onder beide deuren is er roest ter grootte van een halve bankkaart daar moet dus een plaatje ingelast worden, moet op niks trekken moet enkel door de keuring komen.
                                mvg[/quote]

Sorry dat ik hier even de party pooper kom spelen…..maar zo’n toestanden maken de oldtimerscene kapot, imho :bounce:

PDS

Ik zou toch eens pm sturen naar Wim !

Wie niet waagt blijft maagd ! 🙄

Succes :up:

Omg. Gent

Wim doet dat ook denk ik maar ik vrees dat de prijzen iets duurder zullen uitkomen dan de aankoopprijs?
                                    http://www.ccr-vanleuven.nl

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.