Goeiavond iedereen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Goeiavond iedereen

• Maker
    Discussie
  • Enkele maanden geleden heb ik mij hier eens voorgesteld, toen nog in het bezit van een Subaru WRX STI en nog lonkende naar al die mooie Porsche’s ;-). Na een intense zoektocht toch beslist de STI te verkopen en volop te gaan voor een 964 Turbo. En ja hoor vorige week was ze daar… ‘Pauline’, een jonge sexy francaise van 23 jaar ;-). Volledige historiek en facturen meegekregen. Ik denk/hoop dat het een trouwe metgezellin zal zijn op mijn weekenduitjes.

hieronder enkel foto’s

IMG_6168.jpg

IMG_6132.jpg

IMG_6185.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
    • En aangezien la machine toch al uit Frankrijk komt past het zeker.

Toch nogal een kleur hee, dat geel! :first:

die gele lichten staan super knap op de zwarte wagen :lekker:

:lekker:

Schitterend!!!!!! Heel veel plezier ermee.

Die “Mushroom” waar iedereen hier altijd over spreekt heeft er precies wel verstand van? :mrgreen: :happy:

Ik vind ‘m super geslaagd! ‘k Denk dat er op de Murano uiteindelijk ook zo’n velgen zullen komen. Eerst zien of de MuMu look ‘m staat natuurlijk 😉
              Zwart op een 964 is altijd de max, zeker met die velgen. De gele koplampen in combinatie met de geel/witte mistlampen er dan nog eens bij is gewoon :happydance:

XXX

Die verdomdse Mush toch 😀

Netjes :up: :up: :up:

blame it on the mushrooms :happy:, vind het supermooi :hail:

Het heeft wel iets alhoewel ik mijn jeugd een hekel had aan die gele lichten van de franse wagens….
                    Dit kan ik wel smaken!

+
                      yellow3.jpg

+
                        yellow2.jpg

+

Ondanks het goede voornemen om voor eeuwig en altijd de wagen op en top origineel te laten staan heb ik mij toch vorige week eens laten gaan.
                            Ondanks wat getwijfel vind ik het eindresultaat top (en nog een stuk mooier in real life dan op foto).
                            En voor de mensen die het niet mooi vinden: het is de schuld van Mushroom 😀

yellow1.JPG

ken

Sjiieke turbo 😀 veel leuke en veilige km’s toegewenst!! Amaai enkele weken nt op het forum geweest en kheb veel te lezen 😆

Schoon machien man, dikke proficiat :first:

Ik begin een voorliefde voor dikke vleugels te ontwikkelen geloof ik … :ass: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.