goeie bandenboer ?

Home Forum Porsche Talk goeie bandenboer ?

• Maker
    Discussie

• bccars
    Deelnemer

Zit er een goeie bandenboer in de regio Kempen-Limburg ?

Eentje die zijn vak kent, met liefde en zorg mijn banden en velgen behandelt, liefst ook vertrouwd is met Porsche’s en occasioneel circuitgebruik …

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • zit niet in de buurt en ga niet onder Monza zijn duiven schieten…. maar kan wel aan alles geraken en monteren moest hij is geen tijd hebben 😉

[quote=”Ghost” post=208442]Hier op forum zitten er toch ook.
          Dat zij zich eens bekend maken aub 🙂
          Ik heb ook nog een set Michelin Super Sport nodig voor mijn Focus RS.[/quote]

Aanwezig 🙂 mag altijd en pmje !! grt !

Zelf pas een nieuw setje laten steken bij Diroco in Houthalen…
            sport pilot cup2 … een ongelooflijk goede band !
            Beste prijs en zeer goede service. incl. uitlijning bij bevriende garagist…

Ben ook niet echt gaan rond shoppen… Want mensen die vriendelijk zijn en altijd een serieuze prijs maken.
            En Zelf rondbellen om de beste prijs te kunnen maken…
            Krijgen van mij het voordeel van de twijfel.
            Ze kunnen mij maar 1 keer afzetten ! 😉

Hier op forum zitten er toch ook.
              Dat zij zich eens bekend maken aub 🙂
              Ik heb ook nog een set Michelin Super Sport nodig voor mijn Focus RS.

[quote=”bccars” post=208256]Zit er een goeie bandenboer in de regio Kempen-Limburg ?

Eentje die zijn vak kent, met liefde en zorg mijn banden en velgen behandelt, liefst ook vertrouwd is met Porsche’s en occasioneel circuitgebruik …[/quote]Chris Van Woensel (http://bandencvw.be/)
                Hij deed zelfs de uitlijning van mijn 996 4S, iets at ze bij het OPC niet direct zagen zitten (Bilstein ophanging van Carnewall plaatsen). Enkele uren werk maar perfect gedaan.

[quote=”ericbullet” post=208293]Yves crauwels Liersesteenweg 136, 3130 Begijnendijk
                  Best in de wijde omgeving,rijdt zelf met een Porsche 997 turbo.[/quote]
                  Na destijds voor duizenden euro’s schade aan mijn mercedes gemaakt te hebben, nog eens mijn Porsche bijna verneukt te hebben en ook nog tientallen slechte ervaringen van klanten (verkeerde uitlijning, barst in bumper, borduurschade aan een velg, ongeoorloofde testritten op de Liersesteenweg …) zet ik daar nooit nog 1 voet binnen. Veel tjoeners komen er maar veel bedrijven blijven er weg. Geef mij maar Chris Van Woensel. Die man is beleefd, rustig en weet wat hij doet. En eens daar goede klant zijn de prijzen ook stukken beter dan bij de’n Yves. En even geen geroddel of afgunst maar hij of beter zijn (rijke) vrouw heeft een 997 turbo. Die niet meer buiten komt en al lange tijd voor een heel absurde prijs te koop staat 😉

“Koept ei benne inne bennewinkel”

Uit Rundskop, een schitterende film! De eerste keer dat we de dvd bekeken, zonder ondertitels, bleek dat we nauwelijks een woord begrepen van het taaltje… bovenstaande uitgezonderd.

Yves crauwels Liersesteenweg 136, 3130 Begijnendijk
                      Best in de wijde omgeving,rijdt zelf met een Porsche 997 turbo.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.