Goeie carrosserie in West-Vlaanderen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Goeie carrosserie in West-Vlaanderen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik overweeg sterk om het kofferdeksel (en eventueel voorbumper) te laten herspuiten gezien de vele steenslag.

Wagen is nu 6 jaar oud en buiten dat zou je het hem niet toegeven, dus wil hem nog wat mooier zetten 🙂

Nu heb ik 2 mogelijkheden:
    – via de officiële dealer, maar vrees hier wat voor de (te) dure prijs
    – via een goede carrosserie

Kent iemand een goeie hier in de West-Vlaanders?
    Mag ook in begin Oost-Vlaanderen zijn (ikzelf woon in Waregem)

Dank voor de eventuele tips!

Groeten,

Olivier

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Hallo,

vrijdagnamiddag langs geweest met Cab88 (Christophe) bij Garage Colpaert te Vichte (http://www.garagecolpaert.be/)

Zeer propere garage en splinternieuwe carrosserie!!

Ik heb afspraak gemaakt op 19/9 om onze 997 binnen te brengen om kofferdeksel, voorbumper en zijkanten (van de voorlichten) te laten herspuiten.

Ik heb alle vertrouwen en laat jullie zeker weten hoe het resultaat is!

Groeten,

Olivier

Het vinden van een geschikt bedrijf is zeker niet evident! Ik beschik over de mogelijkheid om het allemaal zelf te doen. Hoe meer ik in ‘het wereldje’ zit hoe meer ik besef hoe een grote luxe dit is! 🙂

Ik spring deze namiddag binnen.
          Met het goeie weer vroeger stoppen en een toerke doen 🙂

Anoniem

Hallo ,wieder zien ok van west vlaandren ,e betje meir uitleg ,war asjeblief .

Graag tips en informatie voor iedereen .
            Vorig jaar heb ik mijn wagen laten herspuiten op aanraden van een een officiele P garage in zuid w-vlaanderen in G…… .Absoluut geen aanrader .
            Na enkele ervaringen denk ik dat het niet zo eenvoudig is om iemand te vinden die je wagen wil herspuiten .Bij een oudere P is dat een werk dat vrij intensief is ,het strippen ,klaar zetten ,spuiten ,controleren ,opnieuw afschuren en spuiten en dan heropbouwen .
            Ik ben er me van bewust dat de meeste van de carossiers daar niet zitten op te wachten ,maar degene die het toch willen doen zijn vakmannen en hun adres wil ik kennen .

Anoniem

Hallo Oli,
              er zit een hele goeie carrossier niet ver van bij ons (= in Vichte).
              Hij heeft net een kameraad van mij zijn 993 4S volledig opnieuw in de lak gezet en hij is subliem.
              Ook mijn racekever is daar gedaan en ook enkel nog maar positieve reacties op gehad.
              Spring eens binnen van’t weekend dan geef ik u de gegevens door of ik wil gerust eens meerijden tot daar ook (enkel vrijdagavond of zaterdagvoormiddag dan).
              huisnummer 206/208 uw straat hé. 😆

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.