Goeiemorgen iedereen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Goeiemorgen iedereen!

• Maker
    Discussie
  • Nog volop op zoek naar mijn ‘droomporsche’ kom ik me toch al eens voorstellen 🙂

Reeds enkele porsche’s bijna gekocht (meegenomen naar een garage voor een technische controle voor aankoop) maar tot nu toe niet echt een goed exemplaar tegengekomen.

Momenteel rij ik met een Subaru WRX STI (2011) waar ik super tevreden van ben maar het blijft toch
    steeds kriebelen en ik blijf toch steeds lonken naar die Porsche’s :coolness:

Als ik een mooie 964 WTL of Turbo tegenkom laat ik mij verleiden *luv

Mvg,
    Frederik
    DSC_6749.jpg

DSC_8701.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Ik zou graag bij een wagen die mij echt interesseert er een kenner/mechanieker bij hebben alvorens ik iets koop.
      Wordt dat gedaan ? Iemand ‘inhuren’ om een auto mee te gaan bekijken ?

Grtjs

Ziet er effectief een fris exemplaar uit :up:
        Nice color to *luv
        Maar inderdaad; flink aan de prijs :think:

Heb die vorig jaar ook gaan bekijken, propere wagen maar wel prijzig :coolness: :coolness: :coolness:

Bedankt alvast voor jullie reacties !

Vandaag gaan kijken naar onderstaande wagen … ‘n Bekende voor jullie ?

http://www.garagevandenberghe.be/nl/brands/car/porsche/5

Grtjs,
            Frederik

PDS

Ik heb beide gehad.

Maar 964 en 996 turbo zijn echt ni te vergelijken naar mijn mening.

Ik ben sowieso meer voor de nieuwere auto’s *luv

Dus ik zou zeker voor een 996 turbo gaan of zelfs een mooie 4S

Groetjes Philip

In rijden zijn het 2 verschillende wagens !De prijs van luchtgekoelde wagens is stabiel of kan evt nog stijgen .Op vele watergekoelde wagens zal er nog heel wat moeten afgeschreven worden .

Hallo Frederic ,

gelukkig kan ik uit eigen ervaring spreken vorige wagen was 996 turbo super auto maaaaaar

naar waarde bekeken niet zo hou vast van prijs.

vorig jaar verkocht en een 964 wtl cabrio gevonden .

twee compleet andere wagens turbo is rijbewijs killer en wtl is sturen en genieten en eveneens ne kasbon voor de toekomst .

en het echte Porsche rijden !!!!!!

groeten Koen .

Met jouw budget ga je een prachtige 964 vinden die, mijn mening, altijd zijn waarde zal blijven behouden en waarvan de wegentaks binnenkort verwaarloosbaar is. :coolness:

Een 996 Turbo daarentegen ????? ❓

Wim

Als je echt een auto zoekt met echt waarde behoud, zul je toch in de lufties moeten gaan zoeken.

Van de moderne Porsches zullen er weinig zijn (buiten exclusieve types) die echt waarde behoudend zijn, en/of zullen stijgen in waarde.,

Ik had nog graag eens jullie mening gehad over de vraag die door mijn hoofd blijft
                        spelen nu ik volop aan het rondkijken ben. Ik zie dat er veel (mooie) 996 turbo’s te koop zijn
                        voor een budget gelijkaardig aan een 964. (35-40).
                        Ik zoek een wagen met een (vermoedelijk) waardebehoud. Is het dan wel slim om die 996 turbo’s in overweging te nemen ? En qua onderhoud, is dat ook zo prijzig als een 964 turbo ?

Aankoop 964 Carrera 2/4 vs 996 Turbo… Help me 🙁 😉

ik heb een mooie WTL maar die gaat jammer genoeg voor jou niet weg maar ik wil je der wel een keertje mee taesen :relaxman:

Welkom hier en als je lang genoeg zoekt komt der wel ééntje voorbij
                          Ik was niet op zoek terwijl een aardige man met een WTL zich parkeerde net daar waar ik aan het werken was en tien inuten later was ik een jubi rijker *luv

Grtz Geert

Bedankt voor de vele leuke reacties !

Mocht er alsnog ‘n ‘gewone’ 964 komen kan ik de Subaru wel als ‘werk’ auto houden
                            (12,4 liter gemiddeld voor de geinteresseerden 😉 )

Mocht er dus iemand een héél mooi exemplaar hebben staan ga ik mss ook door te knieën 🙂

Welkom VonHeist … Scooby heeft me altijd geïnteresseerd … boxer motor he 😉
                              Maar nooit de knoop doorgehakt om er eentje te kopen … Porsche in het hart he 😉

Welkom, ben benieuwd naar je zoektocht

welkom en je bent hier op het goede adres voor je aankoop. De jongens hier kennen bijna iedere P die er te koop staat en je zal dus merken als je er eentje post je reactie zal krijgen
                                  😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.