Going soon

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Going soon

• Maker
    Discussie
  • Going soon
    Als contraire mens rijd ik precies altijd met die on-echte Porsche-kes; bijgevolg staan de 911-jes hier maar wat te staan. 😥 😳
    Ik begin er dus meer er meer aan te denken ze weg te doen. 💡
    Vandaar een hier wat flauwe / onofficiële pre-sale alvorens ik ze op kapaza e.d. gooi.
    Met een beetje geluk gaan ze zo naar een liefhebber hier. :up:

1/
    De laatste aanwinst is dus de 911sc. En ja hij mag al weg. 😐
    Hele mooie wagen; en belangrijker hij rijdt – ondertussen toch – zo mogelijks nog beter dan ie er uit ziet. :driver: :driver:
    Ik heb mij goed geamuseerd met hem op punt te zetten, maar nu hij zo goed als af is, verlies ik precies wat de interesse.
    Hier ff de link naar wat meer info: https://porscheforum.be/forum/4-911/125883-alle-arten-entenburzel-the-home-edition
    Over de prijs ben ik nog wat aan het nadenken. Tips welkom. :popcorn:

2/
    Enige tijd terug hier ook nog een 993 binnen gereden, met de bedoeling hem ‘opzij’ te zetten. :geek:
    Maar eigenlijk is dit wat dom zo lang laten stilstaan. De wagen verdient beter. :think:
    In de ‘juiste’ kleur (zwart/zwart) en met de ‘juiste’ opties (incl. LSD & Sportuitlaat) zoals ze zeggen. :mrgreen: :mrgreen:
    89k kms, echter zonder boekje :what: .
    Nu volgens mijn garagist is de motor (droog) er nog nooit uit geweest, zijn de velgen nog niet herspoten (in goede staat) en zitten de originele schijven er nog op; vandaar dat we geloven dat de kms echt zijn. Lederen dashboard is zelfs nog in nieuwstaat en originele radio is er ook nog bij. Wagen staat in feite 99% origineel. Op de uitlaat-eindstukken en nieuwe veren na; en ook pinkers werden vervangen door respectievelijk witte & rode exemplaren. Mooi. :lekker:
    Wagen is helemaal nagelopen en hier en daar wat zaken aangepakt en hij staat zo goed als klaar nu ‘to hit the road’ (let wel: Duitse wagen, moet nog ingevoerd worden).
    Geen sporen van ongeval, lak al wel bijgewerkt (foto’s voor herlakken wel beschikbaar).
    Ik had voor al dit moois een 54.000 euro in gedachte. :coolness:
    PS:grappig genoeg heb ik er geen foto’s van, zal voor een van de volgende worden

3/
    De MW, daar twijfel ik nog ff op. Unmotived seller of hoe noemen ze dat. :censored:
    Echter, op 2 jaar maar een 1.000km gereden en dan nog meestal gewoon om hem ff warm te zetten. Schandalig eigenlijk. Zeker ook deze wagen verdient beter. :bounce:
    Wagen en historiek is gekend denk ik. Voor de nieuwkomers, hierbij de link naar wat meer info: https://porscheforum.be/forum/4-911/123506-tis-weer-zover
    Bij zo’n uniek stuk is het moeilijk om er een prijs op te plakken. :wtf: Rekening houden met zowel de bouwkwaliteit als de bouwer, zal ie zeker niet in de koopjes hoek belanden. Ik heb wel een getal in mijn hoofd maar ga er voorlopig van uit dat de toekomstige koper ook liever wat discretie verkiest ivm de ‘prijs’, vandaar dat ik ff zondig tegen de forum regels. :engeltje: :engeltje:
    PS: Iemand enige tips wat het beste verkoopkanaal is voor dit type wagen? Ik kan de MW toch moeilijk op Kapaza zetten, of wel? ❓

Al deze wagens zijn mijn persoonlijke ‘goesting’ maar met de 944 & 928 welke deze maand nog op plaat komen (het werd tijd g@dverd!kke), gaat er met de 911-jes zo mogelijks nog minder gereden worden. En ondertussen staat er ook nog een 1992 speedgele 968 te wachten op zijn 25ste verjaardag. :respect2: :up:

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • [quote=”S2″ post=236389][quote=”Rufie” post=236384]Euhm, ik zit met een 968 van 1994, maar het wordt toch wachten op 30 jaar ?[/quote]

Ooit zal het wel 30 jaar worden omdat België zich in regel moet stellen met Europa, maar wanneer? Waarschijnlijk tegen 2018.[/quote]

Klopt, maar ik zit ook met een ’94 CS en die worden dus pas 25 in ’19. Wordt voor ons dus wachten tot ze 30 worden… Pfff

de MW? :wtf:
        tof dat je aan de forummers denkt :respect2: :up:

S2

[quote=”Rufie” post=236384]Euhm, ik zit met een 968 van 1994, maar het wordt toch wachten op 30 jaar ?[/quote]

Ooit zal het wel 30 jaar worden omdat België zich in regel moet stellen met Europa, maar wanneer? Waarschijnlijk tegen 2018.

Euhm, ik zit met een 968 van 1994, maar het wordt toch wachten op 30 jaar ?

Zelf heb ik voorlopig geen ambitie: eerst maar eens de nieuwbouw trachten af te werken. Daar zal wel voldoende stalling gelegenheid zijn. Maar het spaarvarken moet dan ook gevoed worden…

Ik heb al spijt in uw plaats! Het zou me spijten één van zulke machines te zien gaan. De SC lijkt me de wolf in schapenvacht en dus mijn favoriet.

Voor zulke wagens zou ik aanraden ze mee te nemen naar een oldtimerbeurs of iets dergelijk.
                De vierkante meters die je daar huurt haal je wel uit de meerprijs bij verkoop denk ik.
                De meeste grote beurzen zijn nu wel gedaan voor dit jaar.
                In’t najaar in Brussel Heizel misschien?

Ik vind het wel tof dat je de forummers eerst de kans geeft :up:

Moest ik het budget hebben …. :coolness:

Maar de MW wegdoen daarentegen …
                Hier zou ik toch nog eens heel goed over nadenken.
                Die ben je niet zomaar evenwaardig aan’t vervangen in de toekomst.
                Ik ben er alvast superfan van.

Voor U : Succes met de verkoop en hopelijk vind je een PFB-liefhebber ervoor.
                Voor mezelf : Zeker vandaag niet vergeten het lottoformulier binnen te doen 😀

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.