- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 juni 2016 om 14:38
Going soon
Als contraire mens rijd ik precies altijd met die on-echte Porsche-kes; bijgevolg staan de 911-jes hier maar wat te staan. 😥 😳
Ik begin er dus meer er meer aan te denken ze weg te doen. 💡
Vandaar een hier wat flauwe / onofficiële pre-sale alvorens ik ze op kapaza e.d. gooi.
Met een beetje geluk gaan ze zo naar een liefhebber hier. :up:1/
De laatste aanwinst is dus de 911sc. En ja hij mag al weg. 😐
Hele mooie wagen; en belangrijker hij rijdt – ondertussen toch – zo mogelijks nog beter dan ie er uit ziet. :driver: :driver:
Ik heb mij goed geamuseerd met hem op punt te zetten, maar nu hij zo goed als af is, verlies ik precies wat de interesse.
Hier ff de link naar wat meer info: https://porscheforum.be/forum/4-911/125883-alle-arten-entenburzel-the-home-edition
Over de prijs ben ik nog wat aan het nadenken. Tips welkom. :popcorn:2/
Enige tijd terug hier ook nog een 993 binnen gereden, met de bedoeling hem ‘opzij’ te zetten. :geek:
Maar eigenlijk is dit wat dom zo lang laten stilstaan. De wagen verdient beter. :think:
In de ‘juiste’ kleur (zwart/zwart) en met de ‘juiste’ opties (incl. LSD & Sportuitlaat) zoals ze zeggen.
89k kms, echter zonder boekje :what: .
Nu volgens mijn garagist is de motor (droog) er nog nooit uit geweest, zijn de velgen nog niet herspoten (in goede staat) en zitten de originele schijven er nog op; vandaar dat we geloven dat de kms echt zijn. Lederen dashboard is zelfs nog in nieuwstaat en originele radio is er ook nog bij. Wagen staat in feite 99% origineel. Op de uitlaat-eindstukken en nieuwe veren na; en ook pinkers werden vervangen door respectievelijk witte & rode exemplaren. Mooi. :lekker:
Wagen is helemaal nagelopen en hier en daar wat zaken aangepakt en hij staat zo goed als klaar nu ‘to hit the road’ (let wel: Duitse wagen, moet nog ingevoerd worden).
Geen sporen van ongeval, lak al wel bijgewerkt (foto’s voor herlakken wel beschikbaar).
Ik had voor al dit moois een 54.000 euro in gedachte. :coolness:
PS:grappig genoeg heb ik er geen foto’s van, zal voor een van de volgende worden3/
De MW, daar twijfel ik nog ff op. Unmotived seller of hoe noemen ze dat. :censored:
Echter, op 2 jaar maar een 1.000km gereden en dan nog meestal gewoon om hem ff warm te zetten. Schandalig eigenlijk. Zeker ook deze wagen verdient beter. :bounce:
Wagen en historiek is gekend denk ik. Voor de nieuwkomers, hierbij de link naar wat meer info: https://porscheforum.be/forum/4-911/123506-tis-weer-zover
Bij zo’n uniek stuk is het moeilijk om er een prijs op te plakken. :wtf: Rekening houden met zowel de bouwkwaliteit als de bouwer, zal ie zeker niet in de koopjes hoek belanden. Ik heb wel een getal in mijn hoofd maar ga er voorlopig van uit dat de toekomstige koper ook liever wat discretie verkiest ivm de ‘prijs’, vandaar dat ik ff zondig tegen de forum regels. :engeltje: :engeltje:
PS: Iemand enige tips wat het beste verkoopkanaal is voor dit type wagen? Ik kan de MW toch moeilijk op Kapaza zetten, of wel? ❓Al deze wagens zijn mijn persoonlijke ‘goesting’ maar met de 944 & 928 welke deze maand nog op plaat komen (het werd tijd g@dverd!kke), gaat er met de 911-jes zo mogelijks nog minder gereden worden. En ondertussen staat er ook nog een 1992 speedgele 968 te wachten op zijn 25ste verjaardag. :respect2: :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.