Golf

Home Forum Porsche Uitstappen Golf

• Maker
    Discussie
  • Voor de golfers onder ons. Ik heb nog plaats vrij voor 2 golfers die snel kunnen beslissen voor een evenement, gratis op mijn kosten !
    Vrijdag 27 maart, om 13u in de namiddag start de wedstrijd op Golfclub Witbos in Olen, 13 holes, 4BBB spelformule. Je zit in de flight met mijn wederhelft en met de Physical Coach van Lien Willems.
    Nadien is het Apero en Diner met 3 gangen, koffie en dranken inclusief. Om op je gemak te ontspannen, wat na te praten over de wedstrijd, over golf, of over auto’s (die van ons is ook autofreak en klapt veel venten onder tafel) of wat netwerken met de andere leden van de business club …
    Ikzelf speel niet mee, maar ik kom wel goeiendag zeggen na de wedstrijd om naar de Porsches te kijken 😉

De eerste twee golfers die me een prive bericht sturen met naam, handicap en federatienummer doen mee … de anderen misschien een volgende keer …

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Nogmaals zoals vorige keer voor de golfers onder ons. Nog 1 plaats vrij voor golfwedstrijd van de business club van Witbos. Nu zaterdag 23/5 afslaan om 7u30. Gevolgd door brunch. Stuur uw naam, handicap en federatienummer. First come first served …

Thx, dat gaat zeker lukken! Zijn er geen andere golfers op het forum of hebben ze op vrijdag geen tijd…?

Geen tweede geïnteresseerde meer gehoord. Inschrijving afgesloten. Veel plezier WBPB986

WBPB986 is de eerste deelnemer !

Nu nog een tweede … want een 4BBB spelformule speel je met twee …

Wel gek want die pm heb ik enkel in mijn email gekregen, niet hier op het forum, dus daar loopt iets mis denk ik …
            Ik heb je een pm gestuurd WBPB986 …

je hebt pm 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.