Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Goodfellas’ nieuwe 964
- Dit onderwerp bevat 59 reacties, 33 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door
de Geert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
SCHANDE !! …. een automaat 😀
Allé, het is niks want de kleur maakt veel goed 😉
Veel plezier !Sommigen hebben toch duidelijk een andere Kerstman dan ik….proficiat!
Yep een automaat. :driver:
Ik ga er toch niet mee op circuit en heb al een handgeschakelde staan.
Ik twijfelde eerst ook aan de automaat tot ik er mee gereden had.
Wagen rijdt zeer aangenaam .Het is inderdaad zeer sterk. Ik ben net een kleuter die een tutter heeft gekregen :happydance:
Oei…. een automaat, nu zal je er van de die-hards hier nogal van langs krijgen :what: :what:
Het is sterker ofjezelf hé maatje?
Het kan niet rap genoeg donderdag zijn denk ik :happy: :happy: :happy:Jawel maar die cup2 velgen staan er zo mooi onder.
Voor 675 euro mag ik ze hebben en ze zien er gelijk nieuw uit. Ze zijn zelfs opnieuw gepoederlaktMisschien wat beter onderhandelen? Ik vind toch dat je dat setje er gewoon bij had moeten krijgen! :what:
Ja,de wagen ziet er geweldig uit. Morgenmiddag ga ik hem halen aan de Efteling 😀
Zal in de loop van de komende dagen wat foto’s posten en dan zet ik er meteen ook wat foto’s bij van zijn jongere broers 😉
De vorige eigenaar heeft er meer naar gekeken dan mee gereden denk ik.
Er staan nu cup velgen onder maar de originele velgen met redelijke goede banden heeft hij ook nog te koop staan.
De velgen zien er gelijk nieuw uit. Heeft iemand een idee wat de waarde hiervan zou zijn?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.